کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اوزان 38 و 41 كيلوگرم صورت مي‌گيرد

2 فرنگي‌كار قم در راه پيكارهاي قهرماني نونهالان آسيا

خبرگزاری فارس , 23 تير 1397 ساعت 9:35

دو كشتي‌گير استان قم براي همراهي تيم ملي ايران در پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني نونهالان آسيا به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز دعوت از دو کشتی‌گیر قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران در حالی انجام شد که امسال برای نخستین‌بار پیکارهای قهرمانی آسیا در این رده سنی برگزار می‌شود و تیم ایران با بهترین‌های خود در آن به میدان می‌رود.

فدراسیون کشتی به منظور حضور پرقدرت تیم ملی نونهالان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شروع اردوی آماده‌سازی تیم ملی را برای روز بیست و سوم تیر ماه برنامه‌ریزی کرده و هیات کشتی استان اردبیل از کادر فنی و کشتی‌گیران حاضر در این اردو میزبانی می‌کند.

ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم کشتی فرنگی نونهالان برای کسب آمادگی حضور در پیکارهای آسیایی تا سی‌ام تیر ماه در خانه کشتی جابر عباس‌زاده اردبیل تمرین می‌کنند، تمرینی که در اوزان 38، 41، 44، 48، 52، 57، 63، 68، 75 و 85 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

بعد از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان ایران که با درخشش کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار قم همراه بود، دو تن از بهترین‌های این رشته یعنی حسن آهنگر و محمدحسین جوکار به نمایندگی از نخبه‌های کشتی قم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

با توجه به اینکه تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، حسن آهنگر در وزن 38 کیلوگرم و محمدحسین جوکار در وزن 41 کیلوگرم دو بخت کشتی قم برای همراهی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران در نخستین دوره پیکارهای آسیایی هستند.

در وزن 38 کیلوگرم میلاد والی‌زاده از مازندران و هادی سعادتی از تهران رقبای حسن آهنگر کشتی‌گیر قم هستند، ضمن اینکه در وزن 41 کیلوگرم محمد حاجی‌وند فتحی از خوزستان به همراه ابوالفضل احمدی از خراسان‌رضوی دو رقیب محمدحسین جوکار کشتی‌گیر قم محسوب می‌شوند تا یکی از آنها از 12 مرداد ماه در نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب کرج به میدان بروند.

انتهای پیام / 139


کد مطلب: 66327

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66327/2-فرنگي-كار-قم-راه-پيكارهاي-قهرماني-نونهالان-آسيا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir