کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانوي ورزش قم در راه كريكت قهرماني آسيا

خبرگزاری فارس , 23 تير 1397 ساعت 9:36

بانوي ورزش استان قم به عنوان سرپرست تيم ملي كريكت زنان كشورمان در پيكارهاي 2018 قهرماني قاره آسيا انتخاب شد.


به گزارش قم نیوز کریکت یکی از رشته‌های ورزشی فعال و موفق کشورمان و زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی به شمار می‌رود که در هر دو بخش مردان و بانوان امسال حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند.

بعد از حضور تیم ملی مردان در پیکارهای آسیایی، اکنون تیم ملی کریکت زنان ایران در حالی آماده اعزام به مسابقات 2018 قهرمانی آسیا می‌شود که ندا زمانی بانوی نام‌آشنا و شناخته شده ورزش قم مسوولیت سرپرستی این تیم را از سوی انجمن کریکت ایران بر عهده گرفته است.

زمانی یکی از ورزشکاران سابق قم در رشته والیبال و از مربیان مطرح این رشته در حال حاضر است که البته مسوولیت نایب‌رئیسی هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم را بر عهده دارد و با مدیریت وی، این هیأت ورزشی در بیش از 10 رشته ورزشی بخش بانوان موفقیت‌های متعددی در رشته‌های مختلف نظیر سافت‌بال، سپک‌تاکرا، راگبی، کریکت، طناب‌کشی، دارت و چند رشته دیگر کسب کرده است.

در حالی که کریکت یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی قم و فدراسیون آن در کشور به شمار می‌رود، این تیم هم اکنون مشغول آماده‌سازی برای حضور در مسابقات 2018 کریکت قهرمانی زنان آسیا است و ندا زمانی  به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شده است.

این در شرایطی است که دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کریکت رده سنی بزرگسالان زنان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اکنون در استان کرمان جریان دارد و ملی‌پوشان در زمین اختصاصی کریکت مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان تمرین می‌کنند.

این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کریکت زنان ایران به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی ادامه می‌یابد تا این تیم بیش از پیش، خود را برای مقابله با حریفان مطرح آسیایی و کسب یک افتخار دیگر برای ورزش بانوان ایران در سطح قاره آسیا آماده کند.

انتهای پیام / 139


کد مطلب: 66328

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66328/بانوي-ورزش-قم-راه-كريكت-قهرماني-آسيا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir