کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دلیل نبود حامی مالی؛

نماینده قم از حضور در لیگ برتر هندبال بانوان کناره گیری کرد

خبرگزاری مهر , 23 تير 1397 ساعت 13:48

نماینده هندبال استان قم به دلیل نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر هندبال بانوان کناره گیری کرد.


به گزارش قم نیوز باشگاه هدف پویان جوان قم در آستانه برگزاری مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان اعلام کرد از حضور در این رقابت‌ها کناره گیری کرده و این تصمیم را به اطلاع فدراسیون هندبال رسانده است.

هدف پویان جوان در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نماینده قم در لیگ برتر هندبال زنان ایران بود و تمامی بازیکنان و مربیان این تیم را دختران هندبالیست قم تشکیل می‌دادند و این باشگاه ۴ بازیکن بومی را تحویل تیم‌های ملی داده است.

هدف پویان سال گذشته به دلیل نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر انصراف داد و سپس تحت عنوان تیم سوهان خودکار قم در لیگ دسته اول شرکت کرد و با وجود این که بازیکنان اصلی خود را از دست داده بود باز هم در دسته اول قهرمان شد.

با این وجود تلاش‌های هدف پویان برای یافتن حامی مالی در سال ۹۷ نیز بی ثمر ماند و هدف پویان از حضور در لیگ ۹۷ نیز انصراف داد. فدراسیون هندبال قرار است تیم دیگری را جایگزین تیم انصراف داده هدف پویان جوان قم کند.

بدین ترتیب چند بازیکن درجه اول تیم بومی هدف پویان همانند سال گذشته تیم هندبال قم را ترک می‌کنند تا در استان دیگری به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهند. هیئت هندبال استان قم در این باره اظهار نظر رسمی نداشته است.

انتهای پیام/ 139


کد مطلب: 66345

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66345/نماینده-قم-حضور-لیگ-برتر-هندبال-بانوان-کناره-گیری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir