کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیئت کشتی قم:

کشتی گیران قمی صاحب ۴ مدال مسابقات امیدهای ایران شدند

خبرگزاری مهر , 23 تير 1397 ساعت 15:01

دبیر هیئت کشتی استان قم از کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران فرنگی کار قمی در مسابقات امیدهای کشور خبر داد.



دبیر هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر:
کشتی گیران قمی صاحب ۴ مدال مسابقات امیدهای ایران شدند
کشتی گیران قمی صاحب ۴ مدال مسابقات امیدهای ایران شدند

قم - دبیر هیئت کشتی استان قم از کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران فرنگی کار قمی در مسابقات امیدهای کشور خبر داد.

به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی امید در بخش کشتی فرنگی روز جمعه به کار خود پایان داد و ۴ کشتی گیر قمی موفق شدند در این رقابت‌ها صاحب مدال‌های خوشرنگی شوند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در الیگودرز استان لرستان برگزار شد مهدی ابراهیمی قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در وزن ۸۲ کیلوگرم شد و گردن آویز طلا را تصاحب کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: مهدی قربانی دیگر فرنگی کار قمی بود که پس از پیروزی در نیمه نهایی، با برتری در فینال قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید در وزن ۵۵ کیلوگرم شد و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

رضایی بیان داشت: همچنین محمد جواد رضایی کشتی‌گیر جوان و آینده دار قمی پس از این که نتوانست به فینال این مسابقات برسد در رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای ایران در وزن ۶۰ کیلو گرم به مدال برنز دست پیدا کرد ضمن این که رضا مردی نیز در وزن ۶۳ کیلو گرم برنز گرفت.

رضایی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: جلسه لیگ کشتی آزاد نوجوانان وجوانان در دفتر هیئت کشتی برگزار شد و  ۶ تیم در نوجوانان و ۶ تیم  در جوانان آمادگی خود را اعلام کردند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 66359

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66359/کشتی-گیران-قمی-صاحب-۴-مدال-مسابقات-امیدهای-ایران-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir