کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم خبر داد:

راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم در آینده‌ای نزدیک

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 23 تير 1397 ساعت 15:15

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با تأکید بر مهم‌ترین اهداف شهرداری قم در راه‌اندازی میز خدمت، اظهار داشت: هدف عمده از این کار این بوده که جای هیچ‌گونه ابهامی برای شهروندان و ارباب‌رجوع در مراجعه به شهرداری و قسمت‌های مختلف آن وجود نداشته باشد.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندان در مراجعه به دستگاه‌های مختلف سردرگمی و عدم اطلاع از ضوابط و اصول اداری بوده که در این ‌بین راه‌اندازی میز خدمت نوین‌ترین و بهترین نوع خدمات برای شهروندان است، در این طرح افرادی که شناخت کاملی از درون سازمان داشته و به تمام ضوابط و اصول اداری آشنا هستند در قالب میز خدمت نیازها و مطالبه‌های شهروندان را انجام می‌دهند.
رنجبر عنوان کرد: اگر میز خدمت بتواند نیازهای شهروندان را به‌درستی درک کرده و ارتباط بین ارباب‌رجوع و بخش‌های تخصصی سازمان را ایجاد کند به‌خوبی می‌تواند درروند خدمات‌رسانی به شهروندان مفید بوده و بخشی از مشکلات و ترددهای غیرضروری به شهرداری را کاهش دهد.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی روز در ارائه خدمات عمومی به شهروندان، تأکید کرد: میز خدمت در مرحله نخست به‌صورت فیزیکی راه‌اندازی شده که در آینده پس از فرهنگ‌سازی و آشنایی عموم شهروندان به‌صورت الکترونیکی انجام‌شده و نیازسنجی‌های لازم در این طرح اندیشیده می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: تمام آن چیزی که در بروکراسی‌های اداری شهرداری نیازمند گردش اطلاعاتی هستند قابلیت الکترونیکی شدن را دارند، زمانی که میز خدمت به‌صورت الکترونیکی راه‌اندازی شود بسیاری از استعلامات و نیازهای شهروندان با دستگاه‌های دیگر نیز به‌صورت غیرحضوری و از بستر اینترنت انجام می‌شود که بسیار مفید است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 66360

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66360/راه-اندازی-میز-خدمت-الکترونیکی-شهرداری-قم-آینده-ای-نزدیک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir