کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پايان تكواندو پسران ايران در قم / ميزبان، نايب‌قهرمان شد

خبرگزاری فارس , 23 تير 1397 ساعت 15:45

بیست و هفتمین دوره مسابقات تكواندو قهرمانی رده سني نونهالان پسر ايران با قهرماني تكواندوكاران كرمانشاه و نايب‌قهرماني ميزبان به پايان رسيد.


به گزارش قم نیوز بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی پسران ایران با حضور بیش از 300 تکواندوکار از 31 استان به مدت دو روز به میزبانی هیأت تکواندو قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

همزمان با مبارزاتی که تکواندوکاران در اوزان مختلف به نمایش گذاشتند تا نظر کادر فنی تیم‌ ملی نونهالان را برای راهیابی به اردوی تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان جلب کنند، مسابقات قرآنی نیز برگزار شد و امتیازات هر دو بخش در رده‌بندی نهایی محاسبه شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، تکواندوکاران تیم هیأت کرمانشاه با کسب سه نشان طلا و یک مدال مسابقات قرآنی، یک نقره و 60 امتیاز بالاتر از میزبان و دیگر رقبا در صدر جدول ایستاده و قهرمان شدند، اما تیم هیأت تکواندو قم با کسب دو مدال طلا، دو نقره شامل یک مدال قرآنی، یک برنز و 57 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه تکواندوکاران مازندرانی با کسب سه مدال طلا، یک برنز و 56 امتیاز سوم شدند و تیم‌های هیأت البرز و زنجان به ترتیب با کسب 46 و 41 امتیاز مقام‌های چهارمی و پنجمی را به دست آوردند.

در پایان مسابقات قرآنی نیز محمدحسن غلامی از تیم هیأت کرمانشاه قهرمان شد، سیدامیراحسان شمس‌نیا از تیم هیأت قم در رده دوم جای گرفت، سیدعباس نبوی از هیأت خراسان‌رضوی و محمدرضا رسولی از هیأت تهران نیز مشترکا جایگاه سوم را از آن خود کردند.

این در حالی است که عنوان بهترین داوران به ابراهیم خاوری از گیلان و هاشم آقایی از قم رسید، بهترین سرمربی جواد خاوری از کرمانشاه، بهترین سرپرست علی پرنیخ از سمنان، فنی‌ترین تکواندوکار کامران کاظمی از قم، تکواندوکار پهلوان امیررضا سلامی از آذربایجان شرقی و تیم اخلاق هیأت خراسان‌شمالی بودند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 66362

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66362/پايان-تكواندو-پسران-ايران-قم-ميزبان-نايب-قهرمان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir