يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 66410
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت‌الله کعبی:

حوزه علمیه یکی از مهم‌ترین برکات حضرت معصومه(س) است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حوزه علمیه قم یکی از برکات وجودی حضرت معصومه (س) است و وجود بارگاه معنوی حضرت معصومه (س) در قم باید برای مردم این شهر سر چشمه خروشان معارف اهل بیت (ع) باشد.
حوزه علمیه یکی از مهم‌ترین برکات حضرت معصومه(س) است
حوزه علمیه یکی از مهم‌ترین برکات حضرت معصومه(س) است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی اظهار داشت: قم به برکت هجرت مقدس حضرت معصومه (س)، پایگاه معنوی اهل‌بیت‌(ع) شده و همچنین منشأ علم و کانون جهاد و اجتهاد و برکات گسترده‌ای شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات زیارت حرم کریمه اهل‌بیت‌(ع) افزود: اهالی شهر مقدس قم به برکت هجرت حضرت معصومه‌(س) به‌عنوان شیعیان راستین، این شهر مقدس را ساماندهی کرده‌اند و تاکنون پایگاه و مرکز شیعیان به حساب می‌آید و در روایات داریم که هرکسی که حرم کریمه اهل بیت (ع) را زیارت کند پاداش وی بهشت است.

آیت‌الله کعبی با تاکید بر الگو‌بودن مردم شهر مقدس قم بیان کرد: حوزه علمیه قم یکی از برکات وجودی حضرت معصومه (س) است و وجود بارگاه معنوی حضرت معصومه‌(س) در قم باید برای مردم این شهر سر چشمه خروشان معارف اهل بیت‌(ع) باشد و مردم قم الگوی جامعه نمونه اسلامی در عرصه علم، ایمان، تقوا و عمل صالح و امر به معرف و نهی از منکر باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز مردم از اقصی نقاط جهان همانگونه که به زیارت امام رضا‌(ع) می‌آیند به زیارت حضرت معصومه‌(س) هم مشرف می‌شوند و زیارت معنوی کریمه اهل بیت‌(ع) منشأ سلامت معنوی جامعه و نورانیت و تزکیه نفس است.

انتهای پیام/138
 
https://qomnews.ir/vdcgzt93.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما