يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 66421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با حضور نماینده مردم قم و شهردار؛

پروژه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : پروژه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار قم افتتاح شد.
پروژه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم به بهره‌برداری رسید
پروژه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم ظهر امروز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران و مسئولان استان قم، در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

در این آیین پروژه‌های حوزه خدمات شهری و سازمان‌های تابعه از جمله مجموعه تولید کود کمپوست، چهار ایستگاه جدید آتش‌نشانی، تجهیزات و ناوگان آتش‌نشانی، پروژه‌های حوزه زیباسازی، 16 بوستان جدید شهری، نیروگاه خورشیدی، خط جدید انتقال و دفع پسماند شهری و... به بهره‌برداری رسید.

سیدامیر سامع معاون شهردار قم یکی از مصادیق استفاده صحیح از منابع را کاهش تولید پسماند عنوان کرد و گفت: سال 94 حدود 4 تن از پسماند شهر در مبدا تفکیک می‌شده که در سال 97 این آمار به نزدیک 70 تن رسیده و امروز در مرز عبور از 10 درصد تفکیک از مبدا هستیم که در بین کلان‌شهرها این آمار بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته با استفاده از منابع سفر رهبری تجهیزات جدیدی برای آتش‌نشانی خریداری شد، اظهار کرد: در حوزه سازمان میادین نیز آماده سازی شهرک صنوف و شهرک خودرویی صورت گرفته است؛ تعدادی از صنوف آهن‌فروشان نیز در این شهرک مستقر شده‌اند و امیدواریم تمام این واحدها را در این شهرک مستقر کرده و بازار خوبی در این زمینه ایجاد کنیم.

سامع با اشاره به عملیات اجرایی شهرک خودرویی در زمینی به مساحت 33 هکتار و با سرمایه‌گذاری 230 میلیارد تومان، بیان کرد: احداث بازارهای منطقه‌ای، نورپردازی اماکن شهری، ایجاد پارک‌های موضوعی، نقاشی‌های دیواری، تکمیل سردرب آرامستان بهشت معصومه(س) و... از جمله دیگر پروژه‌های حوزه خدمات شهری است که همزمان با دهه کرامت افتتاح می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امیرآبادی هم با تقدیر از تیم مدیریت شهری قم، گفت: این تیم واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش است و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین نیاز است که عنایت ویژه‌تری به توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم شهر قم بشود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciz5aq.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما