يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 66430
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک مطرح کرد

سخن رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی راهکار مبارزه با چالش اقتصادی

قم نيوز : امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک گفت: رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که به عنوان راهکار برای مقابله با چالش اقتصادی محسوب می شود و به این وسیله می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.
سخن رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی راهکار مبارزه با چالش اقتصادی
سخن رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی راهکار مبارزه با چالش اقتصادی
به گزارش قم نیوز شیخ علی ماهیگیر ظهر امروز در دهمین همایش علمی پژوهشی حیات طیبه و نخستین همایش بین المللی جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، اظهار کرد: لازم است از همه دست اندرکاران و کسانی که در برگزاری این همایش همکاری داشتند تشکر کنم. بسیار خشنودم که امکان حضور و شرکت اهل سنت در چنین همایش‌‌هایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: قم از جایگاه ممتازی برخوردار است و می‌‌توان آن را شهر علم و فقاهت نامید و چالش‌هایی که در حوزه زنان وجود دارد می تواند با کمک علما و فضلا برطرف کرد.

امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک با اشاره به چالش‌ های پیش روی جهان اسلام گفت: امام خمینی(ره) به احیای مسئله ولایت فقیه پرداختند که باید از آن پاسداری کنیم. در کشورهای مختلف مشاهده می‌شود که امنیت وجود ندارد و انسان‌ها کشته می‌شوند.

شیخ علی ماهیگیر با اشاره به چالش اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد مقاومتی را در این بخش مطرح کردند که به عنوان راهکار محسوب می‌شود و به این وسیله می توان بر مشکلات اقتصادی و سیاسی غلبه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciu5aq.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما