دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : 66474
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

امروز مأیوس سازی در دستور کار دشمنان قرار دارد

قم نيوز : رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمارگفت: امروز مأیوس سازی در دستور کار دشمنان قرار دارد؛ و اگر عده‌ای هم شعار امید سازی می‌دهند در مسیر مأیوس سازی عمل می‌کنند.
امروز مأیوس سازی در دستور کار دشمنان قرار دارد
امروز مأیوس سازی در دستور کار دشمنان قرار دارد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی طائب در تجمع بزرگ دختران انقلاب که به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، گفت: یکی از مسئولان آمریکایی اعتراف کرده مشکل آنها از ابتدا با ایران هسته‌ای نبوده، بلکه از این ناراحت‌اند که ایران می‌گوید اسرائیل باید از بین برود.

وی افزود: اسرائیل از ابتدا برای نابودی ایران اسلامی نقشه کشیده، چراکه امام گفته بود اصلاح عالم به این است که اسرائیل از بین برود؛ اگر مسئله‌ای باعث بقای اسرائیل شود، یعنی باعث نابودی جمهوری اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: امروز نیروهای اسلام  با زمان امام علی(ع) تفاوت دارند، آن روز امام علی(ع) تنها مالک را داشت، ولی امروز نیروهایی داریم که حتی از مالک هم بهتر هستند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطر نشان کرد: یکی از ترفندهای مهم تهاجم فرهنگی معاندان، از بین بردن حیا در جامعه است.

 حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: امروز با تهاجم گسترده علیه حیا در جامعه روبه رو هستیم و متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر به نحو مطلوب مورد توجه قرار نمی گیرد.

 وی اظهار کرد : معضل بی حجابی، حیا را در جامعه اسلامی مورد هدف قرار داده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمارخاطر نشان کرد: معضل بد حجابی به صورت سازمان یافته در جامعه گسترش یافته و باید امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرده و در قالب سیستم خاص و به طور منسجم با اجرای این فریضه برای کاهش منکرات گام برداریم.

 حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: متاسفانه یا از اهمیت حجاب و برخورد با بی حجابی سخنی عنوان نمی شود، یا اگر هم گفته می شود، به اندازه خاصی اکتفا می شود.

 مسوول قرارگاه عمار ادامه داد: اگر رضا خان به حجاب و عفاف حمله کرد برای این بود که مادران ایران فرزندانی را تربیت می کنند که استعمار و استکبار را نمی پذیرند و اما باید بدانیم بعد از رضا خان دوران کشتار به پایان رسید و دوران فساد به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که در مسیر حجاب و عفاف وجود دارد باید بدانیم کشور ما سربازانی می خواهد که مادرانی غیور آنها را پرورش دهند.

وی اظهار کرد: در حادثه کربلا دو جبهه متفاوت وجود دارد. جبهه امام حسین(ع) و جبهه یزیدیان و با نگاهی به این دوجبهه متوجه مادرانی می شویم که با چه اعتقاداتی سربازان این دو جبهه را پرورش دادند..

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمارگفت: امروز مأیوس سازی در دستور کار دشمنان قرار دارد؛ اگر عده‌ای هم شعار امید سازی می‌دهند در مسیر مأیوس سازی عمل می‌کنند.

انتهاي پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtt93.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما