دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 66481
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

همه دستگاه ها و مردم ، دولت را در حل مشکلات یاری دهند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه نهادها و دستگاه ها و عموم مردم خواست تا دولت را در مسیر حل مشکلات یاری دهند.
همه دستگاه ها و مردم ، دولت را در حل مشکلات یاری دهند
همه دستگاه ها و مردم ، دولت را در حل مشکلات یاری دهند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
همه دستگاه ها و مردم ، دولت را در حل مشکلات یاری دهند
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه نهادها و دستگاه ها و عموم مردم خواست تا دولت را در مسیر حل مشکلات یاری دهند.

به گزارش قم نیوز آیت الله محسن فقیهی با بیان این که امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه قرار داریم، اظهار داشت: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا می خواهد که فشارهای اقتصادی را بیش از پیش بر کشور و جامعه ما وارد آورد و راه مقابله با توطئه ها و فشارهای دشمن بی شک استقاومت و انسجام ملی و نیز تلاش مضاعف مردم و مسئولان در حل مشکلات است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با ایشان بر لزوم تحرک و تلاش مضاعف و نشان دادن تصویری مقتدرانه از دولت تاکید کردند و از آن سو از نهادهای دیگر و عموم مردم خواستند که در مسیر حل مشکلات و ثبات و رونق اقتصادی به یاری دولت بشتابند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: ایشان همچنین چندی پیش در سخنان بسیار مهمی که در دانشگاه امام حسین(ع) و در جمع پاسداران ایراد فرمودند، اهتمام به صبر و تقوا را از جمله رموز بسیار مهم به منظور غلبه ملت و مسئولان بر دشمن عنوان کرده و همگان را در مسیر تقویت روحیه انقلابی به صبر و تقوا دعوت نمودند.

وی اضافه کرد: از آن سو تجربه تاریخی بارها به ما یادآور شده که هر گاه در برابر دشمن متحد و یکدل ایستادگی کرده و اختلافات و دودستگی ها را کنار گذشته ایم و بر توانایی های خود تکیه کرده ایم، دشمن را به زانو درآورده ایم و ان شاءالله این بار نیز به یاری و فضل الهی همین گونه خواهد بود.

آیت الله فقیهی بیان داشت: به هر صورت این مساله را هیچ گاه نباید از یاد ببریم که شیطنت ها و فشارهای دشمن همواره وجود داشته و خواهداشت، ضمن آن که مشکل اصلی آن ها حتی فراتر از انقلاب و نظام اسلامی، با ملت ایران است؛ چرا که این ملت یک ملتی است که زیر بار حرف زور و بی منطق نمی رود و در دنیا حرف حق خود را بدون ترس از قدرت های مستکبر بیان می کند و دشمنان این را نمی خواهند.

وی تاکید کرد: هدف جدی دشمن در شرایط فعلی تلاش به منظور مایوس کردن مردم و اختلاف افکنی و دوقطبی سازی در جامعه است و حال آن که اگر متحد و یکپارچه باشیم و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به خوبی تبعیت کنیم، ان شاءالله پیروزی و نصرت الهی از آن ما خواهد بود و از این دوران سخت نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceze8p.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما