سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 66490
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 60 كيلوگرم

كشتي‌گير قم قهرمان آليش ايران شد

قم نيوز : كشتي‌گير قم با اقتدار و شكست دادن تمامي حريفان خود موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي كشتي آليش مردان ايران شد.
كشتي‌گير قم قهرمان آليش ايران شد
كشتي‌گير قم قهرمان آليش ايران شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های سال 1397 کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور با حضور تعداد 88 کشتی‌گیر از 17 استان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در 6 مرحله به انجام رسید و در مجموع با برگزاری 106 مسابقات برترین‌های خود را شناخت.

میزبانی این دوره از مسابقات را هیات کشتی استان گلستان بر عهده داشت و رقابت‌ها در سالن چند منظوره امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد، در حالی که سهم تیم منتخب هیات کشتی قم از این مسابقات یک نشان طلا، دو عنوان هشتمی، یک مقام دهمی و رتبه پنجم تیمی بود.

در رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها، تیم میزبان یعنی هیات گلستان (الف) با کسب بیشترین امتیاز بالاتر از سایر رقبا عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم هیات مازندران نایب‌قهرمان شد و گلستان (ب) بر سکوی سوم ایستاد، ضمن اینکه مرکزی و قم به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات در حالی معرفی شدند که کشتی‌گیران برای کسب عناوین برتر اوزان 60، 70، 80، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تشک رفتند و موفق‌ترین نماینده قم روح‌الله نعمتیان کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم بود که روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

در وزن 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های کشتی آلیش مردان ایران، نعمتیان دارنده مقام نخست دوره‌های قبلی قهرمانی کشور و مقام سوم مسابقات سال 2016 کشتی آلیش قهرمانی دنیا در قزاقستان به نمایندگی از قم به میدان رفت و با شکست دادن تمامی حریفان خود نشان طلا را به تیم قم اختصاص داد.

در این وزن بعد از روح‌الله نعمتیان کشتی‌گیر تیم هیات قم، احسان شمس از مرکزی نایب‌قهرمان شد و اسماعیل نقی‌خانی از اصفهان همراه با نعمت‌الله جرجانی از هیات گلستان مشترکا روی سکوی سوم ایستادند، ضمن اینکه از جمع دیگر نمایندگان قم در این دوره، رضا سعادت در وزن 70 و سیدعلی سهیلی در وزن 100 کیلوگرم هشتم شدند و داوود یارجان‌علی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم روی سکوی دهم به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdce7e8p.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما