کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ابلاغ مدير كل ورزش و جوانان انجام گرفت

ملكي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري قم

خبرگزاری فارس , 26 تير 1397 ساعت 11:52

فعاليت وزنه‌برداري بانوان قم در پي ابلاغ مدير كل ورزش و جوانان استان قم براي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري رسما آغاز شد.


به گزارش قم نیوز وزنه‌برداری بعد از پیروزی انقلاب تا کنون یکی از هیأت‌های ورزشی با سابقه و فعال به شمار می‌رود اما همانند هیأت‌های کشتی، بوکس و بدنسازی و پرورش‌اندام هرگز در بخش بانوان فعالیت نداشته و بخش‌های همگانی و قهرمانی آن صرفا در قسمت آقایان فعال بوده است.

بعد از تغییر و تحولات متعدد سال‌های اخیر در هیأت وزنه‌برداری قم هم اکنون یوسف کرمی سرپرست این هیأت ورزشی است و به پیشنهاد وی، با ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان قم، خانم به عنوان نخستین سرپرست نایب‌رئیسی بانوان این هیات ورزشی معرفی و منصوب شد.

خبر دیگر از وزنه‌برداری قم، به برنامه‌ریزی این هیأت ورزشی برای برگزاری یک دوره آموزشی اختصاص دارد و علاقمندان به حضور در دوره‌های تئوری مربیگری درجه دو و سه بانوان و آقایان، به منظور ثبت‌نام باید به دفتر هیات وزنه‌برداری قم مراجعه کنند.

این در حالی است که هیأت وزنه‌برداری استان قم بار دیگر در آستانه تغییر و تحول قرار دارد، زیرا با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کاندیدهای پست ریاست این هیات ورزشی مدال‌آور و قهرمان‌پرور ثبت‌نام به عمل آمده است.

ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت وزنه‌برداری قم اوایل تیر ماه و مطابق با تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیات‌های ورزشی صورت گرفته و مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، مدیر کل ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع در مرداد ماه برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که برخورداری از مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل 25 سال سن، اعتقاد به نظام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و عدم سوء سابقه کیفری از جمله مدارک مورد نیاز برای تایید کاندیداهای هیأت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 139


کد مطلب: 66499

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66499/ملكي-نخستين-نايب-رئيس-بانوان-هیأت-وزنه-برداري-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir