سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 66499
منبع : خبرگزاری فارس
با ابلاغ مدير كل ورزش و جوانان انجام گرفت

ملكي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري قم

قم نيوز : فعاليت وزنه‌برداري بانوان قم در پي ابلاغ مدير كل ورزش و جوانان استان قم براي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري رسما آغاز شد.
ملكي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري قم
ملكي نخستين نايب‌رئيس بانوان هیأت وزنه‌برداري قم
به گزارش قم نیوز وزنه‌برداری بعد از پیروزی انقلاب تا کنون یکی از هیأت‌های ورزشی با سابقه و فعال به شمار می‌رود اما همانند هیأت‌های کشتی، بوکس و بدنسازی و پرورش‌اندام هرگز در بخش بانوان فعالیت نداشته و بخش‌های همگانی و قهرمانی آن صرفا در قسمت آقایان فعال بوده است.

بعد از تغییر و تحولات متعدد سال‌های اخیر در هیأت وزنه‌برداری قم هم اکنون یوسف کرمی سرپرست این هیأت ورزشی است و به پیشنهاد وی، با ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان قم، خانم به عنوان نخستین سرپرست نایب‌رئیسی بانوان این هیات ورزشی معرفی و منصوب شد.

خبر دیگر از وزنه‌برداری قم، به برنامه‌ریزی این هیأت ورزشی برای برگزاری یک دوره آموزشی اختصاص دارد و علاقمندان به حضور در دوره‌های تئوری مربیگری درجه دو و سه بانوان و آقایان، به منظور ثبت‌نام باید به دفتر هیات وزنه‌برداری قم مراجعه کنند.

این در حالی است که هیأت وزنه‌برداری استان قم بار دیگر در آستانه تغییر و تحول قرار دارد، زیرا با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کاندیدهای پست ریاست این هیات ورزشی مدال‌آور و قهرمان‌پرور ثبت‌نام به عمل آمده است.

ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت وزنه‌برداری قم اوایل تیر ماه و مطابق با تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیات‌های ورزشی صورت گرفته و مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، مدیر کل ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع در مرداد ماه برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که برخورداری از مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل 25 سال سن، اعتقاد به نظام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و عدم سوء سابقه کیفری از جمله مدارک مورد نیاز برای تایید کاندیداهای هیأت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcdno09.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما