سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 66507
منبع : خبرگزاری ايرنا
همزمان با دهه کرامت،

47 پروژه شهری در قم افتتاح شد

قم نيوز : همزمان با دهه کرامت 47 طرح منطقه یک شهرداری قم با اعتبار 600 میلیارد ریال، طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی در مسجد چهارمردان این شهر به بهره برداری رسید.
47 پروژه شهری در قم افتتاح شد
47 پروژه شهری در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز روز سه شنبه اعلام کرد، استاندار قم در این آیین اظهار کرد: با امید و همدلی و همکاری به کوری چشم دشمنان و با تدبیر علیه توطئه‌های دشمن که با تمام توان و تجربیات به دنبال فشار بر مردم ما هستند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
سید مهدی صادقی با بیان این که با هدایت های رهبر معظم انقلاب و همدلی، توطئه دشمنان خنثی خواهد شد، گفت: با تدبیر معظم له شاهد شکل‌گیری هماهنگی گسترده‌ای در کشور برای پیروزی بر توطئه‌های دشمن هستیم.
وی درادامه با تقدیر از خدمات شهرداری قم گفت: مدیران شهرداری به دنبال حل مشکلات شهری هستند و شاهدیم که اقدام های گسترده ای در این زمینه انجام شده است.

**نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری برای رشد و توسعه شهر قم، اظهار کرد: منطقه چهارمردان و آذر جزو مناطق اصیل قم است و از نظر امکانات رفاهی از مناطق غیربرخوردار می باشد و تلاش‌ها باید برای رفع مشکلات مردم این منطقه باید بیشتر شود.
احمد امیرآبادی فراهانی با تاکید بر توسعه بوستان‌ها و فضای سبز در مناطق محروم و اصیل شهر، گفت: انقلاب اسلامی از منطقه چهارمردان آغاز شده و باید تلاش شود مشکلات کمتر شده و امکانات بیشتری به مردم اختصاص یابد.
وی بیان کرد: ما درمجلس تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست ، پشتیبان مدیران شهر باشیم تا آنان بتوانند برنامه‌های و پروژه های شهری را با شرایط بهتری به سرانجام برسانند.

** 200 طرح طی دهه کرامت در قم افتتاح می شود
شهردار قم نیز در این آیین با اشاره به افتتاح طرح های عمران شهری همزمان با دهه کرامت، اظهار کرد: کرامت و فرهنگ رضوی باید در زندگی تمام ما جاری شود.

سید مرتضی سقائیان نژاد با بیان این که امروز دشمن ناکارآمدی نظام اسلامی و ناامیدی مردم را هدف گرفته است، گفت: ما تاکید داریم که ثابت کنیم اینطور نیست؛ بودجه سال گذشته شهرداری بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان بسته شد در حالی که بودجه سال 94 شهرداری کمتر از یکهزار میلیارد تومان بود و ما به منتقدان تاکید کردیم که در نظام اسلامی تحریم و بن‌بست نداریم و هرچه در توان داریم باید به کار ببندیم تا به مردم خدمت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه خادمان مدیریت شهری سر سوزنی کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و توسعه‌ای خود را کم نکرده‌اند، تصریح کرد: ما با اعتماد، اعتقاد و خداباوری در حال کار و تلاش برای شهروندان هستیم.
وی اضافه کرد: اتفاق های جدیدی که در شهر می‌افتد امیدی جدید برای شهروندان است؛ ما در این شرایط احساس تحریم و فشار نمی‌کنیم و طبق برنامه جلو می‌رویم.

وی با تاکید بر این که 200 طرح در ایام دهه کرامت درقم افتتاح می‌شود، اظهار کرد: حدود 400 میلیارد تومان برای آماده‌سازی طرح های این دهه هزینه شده است.

توزیع بیش از 35 هزار تن آسفالت، احداث هفت بوستان شهری، کاشت نهال در شهر و غیره از جمله طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه یک قم نیز در این آیین گفت: با توجه به وسعت منطقه که بالغ بر یکهزار و 450 هکتار است و سرانه جمعیتی 220 هزار تن، محدودیت‌هایی در حوزه سرانه‌های فضای سبز داشتیم که با توجه به تاکید شهردار و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر منابع خوبی اختصاص یافت که بهبود سرانه‌ها را در منطقه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: 43 بوستان در سال 95 در منطقه وجود داشت و سرانه فضای سبز 6.5 مترمربع بود که امسال تعداد بوستان‌ها به 60 مورد و سرانه به 7.8 مترمربع افزایش یافت و در سال 97 نیز احداث هشت بوستان را در دستور کار داریم که امیدواریم با افتتاح آن سرانه را به 9.5 مترمربع افزایش دهیم.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcd5k09.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما