سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 66518
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعرفه پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: افزایش تعرفه پارکینگ در شهر قم به‌ازای ۲ ساعت اول ۱۵۰۰ تومان و برای هر ساعت اضافه نیز ۵۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.
تعرفه پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
تعرفه پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز روح‌الله امراللهی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: پروانه دار کردن خودروهای حمل بار به‌زودی در شهر قم اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر مخالفت شورای شهر قم با افزایش قیمت در پارکینگ‌های روباز افزود: حقیقت این بوده که در این پارکینگ‌ها خدمات چندان به شهروندان ارائه نمی‌شود و برای همین نیز با افزایش تعرفه در این پارکینگ‌ها مخالفت به‌عمل‌آمده است.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر ابراز کرد: تعرفه پارکینگ در شهر قم در دو سال گذشته شاهد هیچ‌گونه افزایشی نبوده است،  پیشنهاد شهرداری در زمینهٔ تعرفه پارکینگ برای  3 ساعت اول 1500 تومان و برای هر ساعت بیشتر 700 تومان بوده است.

امراللهی با بیان اخذ مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر تأکید کرد: افزایش تعرفه پارکینگ در شهر قم  به ازای دو ساعت اول 1500 تومان و برای هر ساعت اضافه نیز 500 تومان در نظر گرفته‌شده است.

عضو شورای شهر قم با تأکید بر مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر بیان کرد: در پارکینگ‌های روباز شاهد هیچ‌گونه افزایش تعرفه نخواهیم بود و تعرفه‌های سال قبل امسال نیز ثابت باقی می‌مانند.

وی مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: قیمتی که در کمیسیون عمران در مورد تعرفه پارکینگ‌ها در نظر گرفته‌شده با نگاه کمتر از افزایش ده‌درصدی بوده تا در کارگروه تنظیم بازار مورد اشکال قرار نگیرد و قابل انطباق با موازین کمیته انطباق باشد.

عضو شورای شهر با تأکید بر اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه بیان کرد: پروانه دار کردن نیسان بارها برای کنترل بهتر  و مسائل امنیتی در شورای شهر تمام کلان‌شهرهای کشور در دست پیگیری است.

امراللهی با تأکید بر ضرورت پروانه دار شدن خودروهای حمل و بار در شهر قم ابراز کرد: تمام مجموعه‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل بار مشغول فعالیت هستند باید پروانه دار شده و برای حمل بار نیز بارنامه‌های لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اخذ مجوز دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل بار در سطح شهر و حومه تصریح کرد: تکمیل پروانه‌های حمل بار قدم نخستی بوده که در زمینهٔ دریافت بهای خدمات کدهای حمل‌ونقل در سطح شهر و حومه مورد توجه است که در این زمینه نیز هسته مرکزی شهر از حساسیت بیشتری برخوردار است.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: در مرحله اول برای بار زیر 6 تن گرفتن پروانه حمل بار کاملاً رایگان بوده و در بارهای بالای 6 تن نیز رایگان است اما در صورت عدم دریافت پروانه رانندگان مشمول جرائم می‌شوند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfctdv.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما