سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 66528
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم:

جشن دهه کرامت در ۴۰ امامزاده استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: جشن‌های دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در ۴۰ امامزاده استان قم برگزار خواهد شد.
جشن دهه کرامت در ۴۰ امامزاده استان قم برگزار می‌شود
جشن دهه کرامت در ۴۰ امامزاده استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به روز بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری تا کنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال عملیات احداث ۴۰ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم آغاز شده است.

وی گفت: تمام اعتبار دولتی که برای امامزادگان پیش بینی شده زمینه جذب آن فراهم شده است و علاوه بر آن تعدادی از پروژه‌ها هم از محل کمک‌ها و نذورات زائرین عملیات آن‌ها آغاز شده و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تقویت و نوسازی هیئت امنا و جذب خادمین افتخاری برای مدیریت امامزادگان را از برنامه‌های دیگر این مرکز دانست و افزود: این برنامه در سال جاری آغاز شده و در شش ماهه اول امسال موضوع مدیریت هیئت امنا و خادمین افتخاری تکمیل خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگداشت و معرفی امامزاده سید معصوم(ع)

وی تصریح کرد: در طول دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح بقاع متبرکه امامزادگان برگزار خواهد شد و همایش بزرگداشت و معرفی امامزاده سید معصوم(ع) با حضور بیش از هزار نفر از نخبگان و اساتید و زائرین در جوار حرم آن حضرت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ۴۰ امامزاده استان برگزار خواهد شد و مراسم رسمی غبار روبی در ۱۴ امامزاده با حضور خانواده شهیدان، مسئولان و خادمین و زائران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهیدان، عیادت بیماران و برگزاری مراسم برای کارکنان و استقبال از خادمین حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) از برخی برنامه‌های معاونت فرهنگی و مدیران اوقاف نواحی و هیئت امنای امامزادگان در ایام دهه کرامت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: همایش ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم در مدرسه شبانه روزی امامزاده جواد(ع) و تجلیل از برندگان آزمون سراسری طرح حفظ قرآن با حضور آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7n93.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما