کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان باید در اتاق شیشه ای قرار گیرند/تهیه طرح ثبت اموال منقول و غیرمنقول مسؤولان

خبرگزاری فارس , 27 تير 1397 ساعت 8:58

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید در اتاق شیشه‌ای قرار گیرند و همه اقدامات و فعالیت‌ آن‌ها باید شفاف باشد گفت: طرحی تهیه شده است که بر اساس آن همه اموال منقول و غیرمنقول مسؤولان نظام در سامانه‌ای ثبت می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور سه شنبه شب در مراسم افتتاح پروژه‌های شهری منطقه دو قم که در مسجد فاطمی برگزار شد با بیان اینکه همه مسؤولان به خدمت کردن به مردم افتخار می‌کنند اظهار کرد: همه پیشرفت‌ها از جمله همین افتتاح‌ها به برکت حضور مردم صورت گرفته است و مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و تاکنون انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار قم و مجموعه شهرداری افزود: بارها اتفاق افتاده است که مسؤولان اشتباه کرده‌اند اما این مردم بوده‌اند که با حضور به موقع در صحنه، انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی شده است اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی از مسائل و مشکلات با مدیریت صحیح برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات دست‌فروش‌ها ادامه داد: باتوجه به وضعیت بد معیشتی و تورم فزاینده‌ای که در کشور وجود دارد نمی‌توان با دست‌فروش‌ها برخورد کرد، به همین دلیل باید ساماندهی صورت گیرد و مکانی برای دست‌فروش‌ها اختصاص پیدا کند تا شاهد مشکلات ترافیکی نیز نباشیم.

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به مشکلات موجود در زمینه فضای سبز گفت: در حال حاضر تعداد فضای سبز و بوستان‌های موجود در منطقه کافی به‌نظر می‌رسد اما نکته بسیار مهم توزیع مناسب این فضای سبز و بوستان‌ها است.

وی عنوان کرد: برخی از مناطق شهری نیازی به فضای سبز و بوستان ندارند و امکانات خوبی دارند اما در این منطقه نیاز زیادی به فضا‌‌های تفریحی از جمله بوستان وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید خدمات به تناسب در شهرها توزیع شود، برخی از مناطق شهر از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و باید توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم اظهار کرد: باید تلاش مضاعفی در مناطقی که امکانات ضعیفی دارند صورت گیرد و بدون تردید اگر محیط‌ تفریح، مطالعه و رشد در این مناطق داشته باشیم تأثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر در کشور شاهد مشکلات اقتصادی زیادی هستیم و امیدوارم که دولت در این زمینه فعال‌تر عمل کند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دولت در حال حاضر حدود ۳ میلیون ۵۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد اما بر اساس بررسی‌های که ما انجام دادیم متوجه شدیم که ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار در کشور داریم و این مشکل بسیار بزرگی است که باید برطرف شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تورم، بیکاری، افزایش ‌قیمت ارز و ... گفت: در ماه‌های اخیر ارزش پول ملی کاهش پیداکرده و موجب شده است که بسیاری از مردم و قشر ضعیف و متوسط جامعه با مشکلات معیشتی بسیار زیادی مواجه شوند.

وی افزود: دولت باید پاسخگوی مشکلات باشد و نباید با سرنوشت و زندگی مردم با بی‌تدبیری برخورد کرد، متأسفانه در حال حاضر هیئت‌رئیسه مجلس نقش خود را به‌درستی ایفا نمی‌کنند و وظیفه خود را انجام نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید به مجلس بیاید و پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در نطق‌های تبلیغاتی خود علت افزایش ساعتی قیمت ارز را بی‌تدبیری، سوء مدیریت، مشورت نکردن و خودشیفتگی بیان کردند در حالی که در حال حاضر نیز وضعیت ارز به همین صورت است.

وی با بیان اینکه مردم ثابت کردند همواره در صحنه حضور دارند به بیان پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های غنی‌سازی اورانیوم، هوا و فضا، سلول‌های بنیادی و ... از برترین‌ کشور‌ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اشرافی‌گری مشکلات مردم حل نمی‌شود خاطرنشان کرد: برخی افراد مشکلات مردم را نمی‌فهمند و به همین دلیل نیز نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه فساد در جامعه مردم را ناامید کرده است گفت: اعتقاد ما بر این است که مسؤولان باید در اتاق شیشه‌ای قرار گیرند و همه اقدامات و فعالیت‌ آن‌ها باید شفاف باشد و به همین دلیل نیز طرحی تهیه شده است که بر اساس آن همه اموال منقول و غیرمنقول مسؤولان نظام در سامانه‌ای ثبت می‌شود و امیدواریم که این طرح در مجلس تصویب شود.

انتهای پیام/ 139


کد مطلب: 66543

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66543/مسؤولان-باید-اتاق-شیشه-قرار-گیرند-تهیه-طرح-ثبت-اموال-منقول-غیرمنقول

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir