چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 66545
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم خبر داد

نقره وزنه‌بردار قم از مسابقات دانشجويان ايران / رقابت پولادمردان قم در جام كرامت

قم نيوز : سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از موفقيت وزنه‌بردار قمي در كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي قهرماني دانشجويان ايران خبر داد.
یوسف کرمی
یوسف کرمی
به گزارش قم نیوز یوسف کرمی اظهار کرد: امیر شجاع‌فرد به نمایندگی از وزنه‌برداران پرتوان استان قم در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های کشور به میدان رفت و با ایستادن بر سکوی نایب‌قهرمانی، نشان نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی همچنین به قضاوت پدر این وزنه‌بردار به عنوان یکی از داوران با سابقه قم در رقابت‌های باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: در هفته نخست دوره جدید مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور که در تهران به انجام رسید، محمدحسین شجاع‌فرد داور بین المللی استان قم به قضاوت پرداخت.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم سپس به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری رقابت‌هایی به مناسبت دهه کرامت در قم اشاره و بیان کرد: به مناسبت این ایام فرخنده، یک دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: در این مسابقات نونهالان متولد سال‌های 1385 تا 1387 برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 45، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85 و به اضافه 85 کیلوگرم به روی صحنه می‌روند، ضمن اینکه رقابت‌های رده نوجوانان در هشت وزن به انجام می‌رسد.

کرمی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان شاهد رقابت وزنه‌برداران متولد سال‌های 1380 تا 1384 در دسته‌های منهای 50، 56، 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم خواهیم بود، ضمن اینکه وزنه‌برداران باید اصل شناسنامه و کارت بیمه ورزشی را هنگام وزن‌کشی در روز جمعه 29 تیر ماه در باشگاه شهید زین‌الدین ارائه کنند.

وی در پایان با اشاره به ثبت‌نام اداره کل ورزش و جوانان از کاندیداهای ریاست این هیأت ورزشی، اظهار کرد: هزینه ثبت‌نام در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دهه کرامت رایگان است، مسابقات به شکل انفرادی برگزار می‌شود و امتیاز تیمی محسوب نخواهد شد، در پایان نیز به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcfttdv.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما