چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 66552
منبع : خبرگزاری مهر

برگزیدگان مسابقه طرح کسب و کار در قم تجلیل شدند

قم نيوز : برگزیدگان مسابقه طرح کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی استان قم با حضور مسئولان اجرایی و علمی استان تجلیل شدند.
برگزیدگان مسابقه طرح کسب و کار در قم تجلیل شدند
برگزیدگان مسابقه طرح کسب و کار در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه نخستین مسابقه طرح کسب و کار مراکز علمی کاربردی استان قم شامگاه سه‌شنبه در سالن همایش‌های مرکز جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کریمه در این مراسم با تأکید بر اینکه تبدیل ایده به طرح امری مهم و ارزنده محسوب می‌شود، اظهار کرد: طرح مکتوب و منسجم به جذب سرمایه‌گذار می‌انجامد، بنابراین لازم است ایده پردازان در این زمینه مشاوره مناسب داشته باشند.

علیرضا باباخانی بابیان اینکه تجاری شدن ایده، گامی بزرگ در راستای پرورش ایده است، ابراز کرد: با توجه به مضیقه مالی موجود برای برخی کارکنان، مشارکت کارآفرینان با یکدیگر در این زمینه امری مناسب به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یافتن شریک مناسب یکی از مهم‌ترین علل پیروزی در کسب و کارهای نوین به شمار می‌رود، افزود: شناخت بهترین شریک برای بهبود روند کار به عنوان عاملی مهم در پیشرفت کار به شمار می‌رود.

بابا خانی با تأکید بر اینکه مکمل بودن تخصص شرکا از ملزومات شهر هوشمند به شمار می‌رود، مطرح کرد: برای شکل گیری یک کسب و کار موفق پیگیری اهداف مشخص، متناسب بودن جثه و فرهنگ از موارد ضروری به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که در انتهای مراسم از برگزیدگان نخستین مسابقه طرح کسب و کار با اعطای جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcdxk09.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما