چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 66556
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

دستگيري 164 سارق سابقه‌دار و 405 معتاد و خرده فروش مواد مخدر

قم نيوز : فرمانده انتظامي استان از دستگيري 164 نفر سارق سابقه دار و 405 نفر معتاد و خرده فروشان مواد مخدر همزمان با اجراي طرح فتح2 در قم خبر داد.
دستگيري 164 سارق سابقه‌دار و 405 معتاد و خرده فروش مواد مخدر
دستگيري 164 سارق سابقه‌دار و 405 معتاد و خرده فروش مواد مخدر
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در حاشیه رزمایش فتح 2 که با حضور سردار بهرام نوروزی رئیس هیئت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح همراه بود، اظهار کرد: این طرح در حوزه‌های مختلف اطلاعات، آگاهی، انتظامی و عملیاتی در دو بخش آشکار و پنهان برگزار شد.

وی گفت: در این ارتباط 405 نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و 164 نفر سارق سابقه دار که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند و بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم اهداف این طرح را زمین گیر کردن سارقان سابقه دار و همچنین برخورد جدی و تشدید مقابله با مجرمان پرخطر و همچنین پاکسازی میادین و معابر از لوث وجود معتادان متجاهر برشمرد.

مجتبایی افزود: پلیس مصمم است با مجرمان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان با جدیت برخورد و مقابله کرده و امیدوار هستیم اهداف این طرح که مهمترین آن گسترش و تامین امنیت عمومی است محقق شود.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: تا زمانی که نیاز باشد نیروی انتظامی این طرح‌ها را با هماهنگی دستگاه قضایی ادامه خواهد داد تا منجر به گسترش امنیت عمومی و اجتماعی در سطح استان شود.

مجتبایی افزود: دستگاه قضایی با تلاش خود و پلیس نیز به عنوان محور تامین کننده امنیت در سطح کشور از جمله استان قم مسؤولیت و مأموریت دارند تا به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال جاری در بعضی از جرائم خرد شاهد افزایش هستیم اما در جرائم مهم مانند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و بسیاری از جرائم خشن با کاهش مواجه هستیم .

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdch-mn-.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما