چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 66565
منبع : خبرگزاری مهر
با شکست برابر خوزستان؛

دختران والیبالیست قم در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتند

قم نيوز : سرپرست هیئت والیبال استان قم از جایگاه چهارم تیم والیبال دختران قم در مسابقات دسته سوم نوجوانان کشور خبر داد.
دختران والیبالیست قم در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتند
دختران والیبالیست قم در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز محمد ایزانلو اظهار داشت: تیم والیبال نوجوانان دختر قم که در مسابقات دسته سوم نوجوانان کشور در زنجان شرکت کرده بود با کسب مقام چهارم این رویداد به کار خود پایان داد و تلاش قابل توجهی در این رقابت‌ها داشت.

وی افزود: دختران والیبالیست قم روز سه‌شنبه برای کسب عنوان سومی و در دیدار رده بندی برابر تیم خوزستان قرار گرفتند اما با شکست ۳ بر یک نتوانستند روی سکو قرار بگیرند و در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

سرپرست هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر استان قم در این مسابقه پس از برد ۲۵ بر ۱۲ در ست اول، در آستانه پیروزی قرار گرفت اما تیم خوزستان توانست به بازی برگردد و طی سه گیم متوالی، و درنهایت بانتیجه ۳ بر ۱ بر قم چیره شد.

ایزانلو بیان داشت: تیم نوجوانان دختر استان قم در اولین دیدار موفق به پیروزی برابر کهگیلویه و به ویر احمد، با نتیجه ۳ بر یک شد اما در دومین بازی مرحله گروهی با همین نتیجه برابر خوزستان بازی را واگذار کرد و سپس ۳ بر صفر ایلام را شکست داد.

وی عنوان کرد: تیم والیبال قم در نیمه نهایی و برای صعود به دسته دوم مغلوب آذربایجان غربی شدند و در بازی رده بندی و در حالی که یک بار با خوزستان روبرو شده بودند بار دیگر برابر این تیم شکست خوردند و چهارم شدند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdchmmn-.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما