چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 66571
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

خرید تجهیزات جدید آتش‌نشانی با اعتبار 300 میلیارد ریالی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از خرید تجهیزات جدید آتش‌نشانی با اعتبار 300 میلیارد ریالی خبر داد.
خرید تجهیزات جدید آتش‌نشانی با اعتبار 300 میلیارد ریالی
خرید تجهیزات جدید آتش‌نشانی با اعتبار 300 میلیارد ریالی
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با بیان اینکه شهر قم در حال حاضر از نظر ایمنی و آتش‌نشانی به شرایط استاندارد رسیده است، اظهار کرد: با احداث ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی در سال 95 که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان صورت گرفته بود ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم به حد استاندارد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: بر اساس استانداردهای بین‌المللی برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی نیاز است، که بر اساس محاسبات استان قم به استاندارد ایستگاه آتش‌نشانی رسیده است.

جعفری با بیان اینکه چهار ایستگاه جدید آتش نشانی نیز در شهر احداث شده که همزمان با دهه کرامت افتتاح شد، گفت: با توجه به اینکه شهر قم ظرفیت خدمات رسانی ملی دارد و در مرکز کشور در اکثر ایام سال دارای محورهایی پرتردد است، امکانات و تجهیزات آن نیز باید گسترش یابد که به همین خاطر شهرداری در این راستا اقدامات زیادی انجام داده است.

وی توسعه تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی را مورد توجه قرار داد و افزود: در سال های گذشته قراردادی برای تامین امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی در شهرداری منعقد شد که بخشی از آنها تحویل و در اختیار قرار گرفت و همزمان با دهه کرامت نیز از ماشین آلات جدید آتش نشانی که با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال خریداری شده رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه افزایش شاخص‌های ایمنی در شهر یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: در همین راستا آموزش صنوف شهر با توجه به اینکه در مرکز شهر بسیاری از ساختمان‌های صنوف فرسوده بوده‌اند در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم از مشارکت آنها در تامین ایمنی استفاده کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezn8p.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما