چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 66573
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم مطرح کرد:

نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به منطقه ۲

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم از نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به منطقه ۲ در اختصاص بودجه و اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی خبر داد.
نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به منطقه ۲
نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به منطقه ۲
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه دو قم که در مسجد فاطمی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه شهری از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است که ما نیز توجه ویژه‌ای به این مسئله داریم.
شهردار منطقه دو قم در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در منطقه دو قم پرداخت، افزود: خیابان جمهوری، پل ۹ دی و ... از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری منطقه دو بوده است و ما همواره تلاش می‌کنیم تا تمام پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن به بهره‌برداری برسد.
رحیمی در ادامه ضمن تقدیر از نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به منطقه ۲ در اختصاص بودجه و اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: هزینه اجرای پروژه‌های جاری و عمرانی در این منطقه بیش از درآمد پیش‌بینی شده برای سال ۱۳۹۷ خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: احداث کانال و اصلاح جداول از دیگر برنامه‌های ما است و تلاش می‌کنیم که در زمینه آب‌گرفتگی نیز مشکلات موجود منطقه را برطرف کنیم.
شهردار منطقه دو قم ضمن تشکر از کمک‌ها و حمایت‌های شهردار قم به بیان مشکلات فاضلاب این منطقه پرداخت و ادامه داد: اصلاح هندسی و روشن‌‌سازی معابر نیز ار دیگر برنامه‌های ما در سال جاری بوده است.
رحیمی با بیان اینکه در منطقه دو برای فضای سبز از آب شرب استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: در منطقه دو حدود ۲ میلیون متر مربع به صورت روزانه نظافت انجام می‌شود و حدود ۱۲۰ تن زباله نیز از این منطقه جمع‌آوری می‌شود که بیش از ۲۸۰ پاکبان وظیفه نظافت این منطقه را بر عهده دارند.
وی با اشاره به کاربری‌های مختلف مساجد، گفت: ما در سال گذشته برنامه‌ریزی برای حل مشکلات مساجد را داشتیم و اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شد اما باید تعامل‌ها در این زمینه بیشتر باشد تا بتوانیم به نتیحه مطلوب دست پیدا کنیم.
شهردار منطقه دو در پایان گفت: امیدواریم شهروندان از اقدامات انجام شده رضایت داشته باشند و همچنین امیدواریم که بتوانیم خادم خوبی برای شهروندان باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwn93.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما