چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 66574
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات هندبال امیدهای کشور؛

دختران هندبالیست قم راهی مرحله نیمه نهایی شدند

قم نيوز : مربی تیم هندبال استان قم گفت: دختران هندبالیست قم راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال امیدهای کشور شدند.
دختران هندبالیست قم راهی مرحله نیمه نهایی شدند
دختران هندبالیست قم راهی مرحله نیمه نهایی شدند
به گزارش قم نیوز زهرا احمدی نیا اظهار داشت: تیم هندبال رده سنی امید دختران قم با پیروزی برابر بوشهر به دیدار نیمه نهایی مسابقات هندبال امیدهای کشور راه یافت و اکنون در راه کسب افتخار جدیدی برای هندبال بانوان قم قرار دارد.

وی افزود: هندبالیست‌های قم روز سه شنبه در اصفهان به دیدار حریف خود رفتند و ۲۳ بر ۱۸ بوشهر را شکست دادند تا امروز در مسابقه نیمه نهایی برابر تیم اصفهان، میزبان مسابقات قرار بگیرد.

مربی تیم هندبال استان قم گفت: تیم هندبال امیدهای دختر قم تمامی مسابقات خود از ابتدای این رقابت‌ها را با برد پشت سر گذاشته است و در صورتی که امروز تیم اصفهان را شکست دهد در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های فارس و البرز می‌رود.

احمدی نیا بیان داشت: دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات هندبال امیدهای دختر کشور پیش از ظهر روز پنج شنبه در اصفهان برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با جام قهرمانی این مسابقات به قم بازگردیم.

وی عنوان کرد: استان قم در بخش هندبال بانوان بازیکنان ارزشمند و توان بالقوه بسیار خوبی دارد اما به دلیل نبود حامی مالی در ۲ سال اخیر امکان حضور در لیگ برتر هندبال زنان کشور برای هندبال بانوان قم فراهم نشده است در حالی که هندبالیست‌های سطح پایین‌تر از هندبالیست‌های قمی در لیگ برتر بازی می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkmn-.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما