چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 66575
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

دستگیری ۱۶۴ سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار و ۴۰۵ نفر معتاد و خرده فروشان مواد مخدر همزمان با اجرای طرح فتح ۲ در قم خبر داد.
دستگیری ۱۶۴ سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم
دستگیری ۱۶۴ سارق سابقه‌دار و ۴۰۵ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم
به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی در حاشیه رزمایش فتح ۲ که با حضور سردار بهرام نوروزی رئیس هیئت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح همراه بود، اظهارداشت: این طرح در حوزه‌های مختلف اطلاعات، آگاهی، انتظامی و عملیاتی در ۲ بخش آشکار و پنهان برگزار شد.

وی گفت: در این رابطه ۴۰۵ نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند و بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم اهداف این طرح را شامل زمین گیر کردن سارقان سابقه دار و همچنین برخورد جدی و تشدید مقابله با مجرمان پرخطر و همچنین پاکسازی میادین و معابر از لوث وجود معتادان متجاهر برشمرد.

سردار مجتبایی افزود: پلیس مصمم است با مجرمان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان با جدیت برخورد و مقابله کرده و امیدوار هستیم اهداف این طرح که مهم‌ترین آن گسترش و تأمین امنیت عمومی است محقق شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تا زمانی که نیاز باشد نیروی انتظامی این طرح‌ها را با هماهنگی دستگاه قضایی ادامه خواهد داد تا منجر به گسترش امنیت عمومی و اجتماعی در سطح استان شود.

سردار مجتبایی افزود: دستگاه قضائی با تلاش خود و پلیس نیز به عنوان محور تأمین کننده امنیت در سطح کشور از جمله استان قم مسئولیت و مأموریت دارند تا به وظیفه‌شان به خوبی عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال جاری در بعضی از جرائم خرد شاهد افزایش هستیم اما در جرائم مهم مانند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و بسیاری از جرائم خشن با کاهش مواجه هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwwaq.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما