قم نيوز : تعدادی از مردم قم که از طولانی شدن افتتاح بلوار آیت الله بروجردی علی رغم آمادگی ظاهری به تنگ آمده بودند، امروز این بلوار را بدون حضور مسوولان افتتاح کردند.
مردم قم بلوار آیت الله بروجردی را بدون حضور مسوولان افتتاح کردند
به گزارش قم نیوز مردم قم که از طولانی شدن افتتاح بلوار آیت الله بروجردی که راه دیگری را به پردیسان می‌گشاید، به تنگ آمده بودند، منتظر افتتاح رسمی نمانده و با کنار زدن موانع بتنی این بلوار را با خودروهای خود افتتاح کردند.

قرار بود این بلوار در دهه کرامت و با حضور مقامات رسمی و نمایندگان استان افتتاح شود و برای جلوگیری از عبور و مرور مردم تا قبل از افتتاح رسمی، با موانع بتنی بسته شده بود اما مردم قم با دستان خالی این موانع را کنار زدند و بلوار آیت الله بروجردی را به روی خودروها گشودند.

بلوار آیت الله بروجردی یا بلوار مرجعیت سابق، نقشی کلیدی در گشاش قفل ترافیکی پردیسان دارد.

پردیسان منطقه ای مسکونی در ۱۵ کیلومتری مرکز قم است که شاهد حضور جمعیت زیادی است. قرار بود مونوریل قم در فاز دوم به این منطقه برسد و حتی مناقصه آن نیز برگزار شد اما با برخی سیاسی کاری‌ها این پروژه مهم لغو شد و ترافیک این منطقه با افزایش گام به گام ساکنان آن، به سمت قفل شدن پیش رفت که اکنون با باز شدن بلوار آیت الله بروجردی،‌ راهکاری موقت برای تسکین درد مزمن ترافیک پردیسان ایجاد شده است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfxtdv.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما