کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات «حدیث کرامت»، «حدیث آفتاب» و «بانوی نمونه» برگزار می شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 28 تير 1397 ساعت 12:30

اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی سه مسابقه کتابخوانی «حدیث کرامت»، «حدیث آفتاب» و «بانوی نمونه» را برگزار می کند.


به گزارش قم نیوز مسابقات کتابخوانی «حدیث کرامت»، «حدیث آفتاب» و «بانوی نمونه» با هدف آشنایی طلاب با سیره اهل بیت(علیهم السلام) و نیز ترویج و گسترش آموزه های دینی اهل بیت(ع) در میان بانوان برگزار می شود.

مسابقه حدیث کرامت

مسابقه حدیث کرامت به مناسبت دهه کرامت و به منظور آشنایی با فضیلت توسل، آشنایی مختصر با زندگینامه امام رضا(علیه السلام) و همچنین ویژگی های حضرت معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی حدیث کرامت از 22  تیر تا پنجم مردادماه سال جاری برگزار می شود و طلاب علاقه مند برای شرکت در این مسابقه می توانند به آدرس  www.quiz.amfm.irمراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس شبکه اجتماعی ایتا به نشانی@Astane_h251    مراجعه یا با تلفن 37175567ـ025   تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: جوایزی مانند اعزام به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده که به قید قرعه روز 9 مرداد امسال به افراد تعلق می گیرد.

مسابقه حدیث آفتاب

مسابقه کتابخوانی «حدیث آفتاب»، همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) و با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران و مجتمع آموزش عالی بنت  الهدی برگزار می شود.

 این مسابقه از روز یکشنبه 24 تیرماه؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا 24 مرداد ماه برگزار می‌شود و  علاقمندان می‌توانند برای دریافت کتاب و پرسشنامه به اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مراجعه نمایند.

مسابقه بانوی نمونه

مسابقه کتابخوانی بانوی نمونه به مناسبت روز حجاب و عفاف و با هدف ترویج و گسترش آموزه های دینی اهل بیت(ع) بین بانوان برگزار می شود.

در این مسابقه کتاب مسئله حجاب شهید مطهری، به منظور آشنایی بیشتر طلاب با شبهات حجاب و پاسخ های آن انتخاب شده است؛ طلاب علاقه مند برای دریافت پرسشنامه می توانند به اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مراجعه کنند و افراد متقاضی تا 30 تیر ماه امسال فرصت دارند پاسخنامه های خود را به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 66608

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66608/مسابقات-حدیث-کرامت-آفتاب-بانوی-نمونه-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir