کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه سه قم:

سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 28 تير 1397 ساعت 19:01

شهردار منطقه سه قم گفت: سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود.


به گزارش قم نیوز سیدشمس‌الدین نعمتی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه سه قم که با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران و مسئولان استان در مسجد امیرالمومنین(ع) بلوار شهید آیت‌الله مدرس برگزار شد، با بیان اینکه منطقه سه با وسعت 2 هزار و 300 هکتار 19 درصد شهر قم را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: این منطقه 187 هزار نفر جمعیت دارد که 16 درصد جمعیت قم است.
شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه در منطقه سه تاکنون 4 میلیون مترمربع فضای سبز ایجاد شده است، گفت: این فضای سبز شامل 63 بوستان شهری و محلی است و سرانه شهری به 3.6 مترمربع رسیده است و در افق 1400 تلاش داریم این سرانه را به دوبرابر افزایش دهیم.
نعمتی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های خوبی در منطقه سه وجود دارد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری امکانات منطقه را ارتقاء بخشیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را اجرایی شد، اظهار کرد: در چند ماه آینده پروژه‌های مهم جاده کوه سفید، بلوار زینبیه و تابلیه خیابان کارگر را در دستور کار داریم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 66630

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66630/سرانه-فضای-سبز-منطقه-سه-افق-1400-دوبرابر-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir