پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 66630
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم:

سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود

قم نيوز : شهردار منطقه سه قم گفت: سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود.
سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود
سرانه فضای سبز منطقه سه تا افق 1400 دوبرابر می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدشمس‌الدین نعمتی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه سه قم که با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران و مسئولان استان در مسجد امیرالمومنین(ع) بلوار شهید آیت‌الله مدرس برگزار شد، با بیان اینکه منطقه سه با وسعت 2 هزار و 300 هکتار 19 درصد شهر قم را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: این منطقه 187 هزار نفر جمعیت دارد که 16 درصد جمعیت قم است.
شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه در منطقه سه تاکنون 4 میلیون مترمربع فضای سبز ایجاد شده است، گفت: این فضای سبز شامل 63 بوستان شهری و محلی است و سرانه شهری به 3.6 مترمربع رسیده است و در افق 1400 تلاش داریم این سرانه را به دوبرابر افزایش دهیم.
نعمتی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های خوبی در منطقه سه وجود دارد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری امکانات منطقه را ارتقاء بخشیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را اجرایی شد، اظهار کرد: در چند ماه آینده پروژه‌های مهم جاده کوه سفید، بلوار زینبیه و تابلیه خیابان کارگر را در دستور کار داریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawini.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما