پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 66633
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

افزایش ۱۲۷ درصدی حضور گردشگران در حرم کریمه اهل بیت(س)

قم نيوز : رئیس اداره امور بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در سال ۹۴ نزدیک به ۲۳ هزار و ۷۰۰ گردشگر را در حرم مطهر میزبانی کرده‌ایم، گفت: از سال ۹۴ تا ۹۶ آمار گردشگران حرم مطهر ۱۲۷ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۱۲۷ درصدی حضور گردشگران در حرم کریمه اهل بیت(س)
افزایش ۱۲۷ درصدی حضور گردشگران در حرم کریمه اهل بیت(س)
به گزارش قم نیوز کمال ثریا اردکانی ظهر امروز در نشست تخصصی توریست و معنویت که در سالن جلسات حضرت خدیجه سلام‌الله علیها کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال گذشته از هزار و 20 کاروان و بیش از 92 هزار زائر به صورت ویژه میزبانی کرده‌ایم، اظهار کرد: 450 مورد تور حرم شناسی برای زائران بین‌المللی داشته‌ایم و هزار و 700 نشست معرفتی را برای آن‌ها برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال 94 نزدیک به 23 هزار و 700 گردشگر را در حرم مطهر میزبانی کرده‌ایم، اضافه کرد: از سال 94 تا 96 آمار گردشگران حرم مطهر 127 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت(س) از حضور گردشگران از 88 کشور و چهار قاره در حرم بانوی کرامت یاد کرد و گفت: چهار هزار و 100 مورد تور حرم‌شناسی و 150 نشست تخصصی را برای گردشگران حرم مطهر در سال گذشته برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از گردشگرانی که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور می‌یابند علاوه بر جاذبه‌های ظاهری به ابعاد معنوی این حرم مطهر نیز توجه دارند و این موضوع را در صفحه های اجتماعی خود مورد تاکید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds909.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما