پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 66635
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

حجت‌الاسلام ادیانی: آرامش ایران نتیجه رفتار حکیمانه نیروی انتظامی است

قم نيوز : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بابیان این‌که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت فراگیر برای ایران اسلامی از ظرفیت خوبی برخوردار است، گفت: آرامش ایران اسلامی نتیجه مواجهه حکیمانه است که هدایت رهبر معظم انقلاب این آموزه را برای نیروی انتظامی به ارمغان آورده است.
حجت‌الاسلام ادیانی: آرامش ایران نتیجه رفتار حکیمانه نیروی انتظامی است
حجت‌الاسلام ادیانی: آرامش ایران نتیجه رفتار حکیمانه نیروی انتظامی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، امروز در دیدار با تولیت آستان حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، به اهمیت ارتباط نیروی انتظامی با علمای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی از سطح هوشیاری خوبی برای پاسداشت از ارزش‌های اسلامی برخوردار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان این‌که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در ایران اسلامی از ظرفیت خوبی برخوردار است، ابراز داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ماهیت متمایزی به نیروی‌های انتظامی دنیا دارد.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به این‌که ولایت‌فقیه و علمای اسلام منابع نورانی و هدایتگر نیروی انتظامی هستند، گفت: نکاتی از سوی رهبر معظم انقلاب در حکم حقیر مندرج شده که تمایز ویژه‌ای نسبت به سایر احکام گذشته دارد.

وی ادامه داد: ارتقاء هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها تصویری است که از سوی رهبری معظم انقلاب برای سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تعیین مشی شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به این‌که کارکنان نیروی انتظامی بدون همراهی خانواده موفق به ایفای نقش نخواهند شد، ابراز داشت: نظارت و اجرای موازین شرعی در تمامی فرایندهای تأمین امنیت یکی از اساسی‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام ادیانی برخورداری نیروی انتظامی از هدایت حکیمانه رهبری معظم را مهم‌ترین وجه تمایز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای انتظامی جهان دانست و گفت: مواجهه حکیمانه نیروهای انتظامی با مسائل آموزه‌ای است که تلاش داریم در تک‌به‌تک کارکنان نیروی انتظامی نهادینه کنیم؛ چراکه آرامش اسلامی نتیجه همین برخورد حکیمانه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftvdv.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما