جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۳
کد مطلب : 66638
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

كونگ‌فوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از موفقيت كونگ‌فوكار قمي در كسب مقام نايب‌قهرماني ايران و انتصاب سرمربي تيم‌هاي پايه اين رشته خبر داد.
كونگ‌فوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد / انتصاب سرمربي تيم‌هاي پايه كونگ‌فو قم
كونگ‌فوكار قم نايب‌قهرمان ايران شد / انتصاب سرمربي تيم‌هاي پايه كونگ‌فو قم
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: امیرحسین نظری نماینده موفق هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در وزن 88 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور است که در فینال مغلوب حریفی از البرز شد و به مدال نقره این پیکارها بسنده کرد اما مدال وی با مجوز حضور در اردوی تیم ملی همراه بود.

وی با بیان اینکه کونگ‌فو قم در مسیر قهرمانی گام‌های موفقی را برداشته و امسال دستاوردهای خوبی داشته، اضافه کرد: همچنین علیرضا قنبری دیگر نماینده قم در مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات با ناداوری به حریف خود باخت اما به واسطه عملکرد فنی موفق خود با نظر کمیته استعدادیابی تیم ملی به اردو دعوت شد.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در ادامه عنوان کرد: تیم نیمه آزاد کونگ‌فو بزرگسالان قم در این رقابت‌ها به میزبانی البرز با ترکیب وحید ملکی، داوود میرزایی، داوود اروری، علیرضا قنبری، حسین مهربان، یاسر تکمار، داوود زارعی، امیرحسین نظری و امیر احمدی به مربیگری علی قنبری و سرپرستی حسین محقق به میدان رفت.

وی با بیان اینکه کونگ‌فو قم به دنبال مدال و سهمیه تیم ملی در هر دو بخش مردان و بانوان است، تصریح کرد: خوشبختانه مقام نایب‌قهرمانی امیرحسین نظری، پس از هشت سال کونگ‌فو قم را در یک رقابت معتبر کشوری صاحب عنوان کرد و یک نماینده قم با این موفقیت به تیم ملی راه یافت.

عباسی در ادامه با اشاره به حضور هاجر عبادی نایب‌رئیس این هیأت در جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ کونگ‌فو ایران، بیان کرد: حکم مقام سومی تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بانوان نیز مورد تایید وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون قرار گرفت.

وی در ادامه به معرفی سرمربی تیم‌های پایه کونگ‌فو قم اشاره و عنوان کرد: به پیشنهاد نایب‌رئیس هیات و بر اساس حکم، خانم سارا جشنی‌لو به عنوان مربی تیم نونهالان و خانم فاطمه فروزنده به عنوان مربی تیم رده سنی جوانان کونگ‌فو استان قم منصوب شدند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcivqaq.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما