جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 66646
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام مشرف:

تربیت ۴۵ هزار قرآن آموز در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیر قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان این‌که ۴۵ هزار قرآن آموز تابه‌حال در این مرکز تحصیل‌ کرده‌اند، ابراز داشت: یکی از محورهای مهم فعالیت در این مرکز آموزش تربیت محور قرآن کریم بوده است.
تربیت ۴۵ هزار قرآن آموز در حرم حضرت معصومه(س)
تربیت ۴۵ هزار قرآن آموز در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید احمد مشرف شامگاه پنجشنبه در همایش طوبی کرامت که به‌منظور تجلیل از قرآن آموزان نخبه که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد به ارائه گزارش از فعالیت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر پرداخت و اظهار داشت: مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر در بهمن‌ماه 1389 تأسیس‌شده است.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس با اشاره به آمار قرآن آموزان رشته قرائت قرآن کریم حرم مطهر، ابراز داشت: مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر تا امروز 18 هزار قرآن آموز را در این رشته تربیت‌کرده است.

حجت‌الاسلام مشرف با اشاره به آمار قرآن آموزان رشته قرآن و حدیث، عنوان داشت: 10 هزار قرآن آموز در این مرکز در این رشته تحصیل و بیش از پانصد نفر موفق به حفظ قرآن کریم شدند.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس رشته معارف قرآن و حدیث را یکی از رشته های محوری مرکز قرآن و حدیث عنوان کرد و گفت: تا امروز 17 هزار و پانصد قرآن آموز در این دوره شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مشرف بابیان این‌که 45 هزار قرآن آموز تابه‌حال در این مرکز تحصیل‌کرده‌اند، ابراز داشت: یکی از محورهای مهم فعالیت در این مرکز آموزش تربیت محور قرآن کریم بوده است.

وی با اشاره به بسته‌های آموزشی و تربیتی این مرکز اظهار داشت: آموزش مفهوم محور از دیگر اهداف تعیین‌کننده این مرکز قرآنی حرم مطهر است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch--n-.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما