جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 66647
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله سعیدی: مردم با زیبایی تمام از دهه کرامت استقبال کردند

قم نيوز : امام‌جمعه قم انتخاب عنوان دهه کرامت برای ایام ۱۰ روزه میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام ابتکاری ویژه و پسندیده دانست و گفت: مردم با زیبایی تمام از این دهه استقبال کردند.
مردم با زیبایی تمام از دهه کرامت استقبال کردند
مردم با زیبایی تمام از دهه کرامت استقبال کردند
امام جمعه قم:
مردم با زیبایی تمام از دهه کرامت استقبال کردند
حوزه/ امام‌جمعه قم انتخاب عنوان دهه کرامت برای ایام ۱۰ روزه میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام ابتکاری ویژه و پسندیده دانست و گفت: مردم با زیبایی تمام از این دهه استقبال کردند.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید محمد سعیدی شامگاه پنجشنبه در همایش طوبی کرامت که از سوی مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر به‌منظور تجلیل از قرآن آموزان نخبه در شبستان نجمه خاتون این آستان قدسی برگزار شد به بررسی تعابیر آمده از کلمه طیبه «لا اله الا الله» پرداخت و ابراز داشت: ابتدایی‌ترین پیام اسلام که از سوی رسول گرامی اسلام سلام‌الله علیها به بندگان ابلاغ شد همین مفهوم رفیع الهی بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بابیان این‌که جناح حق و باطل در مواجه با این کلمه طیبه رستگاری را درگرو لفظ این مفهوم الهی نمی‌دانستند، ابراز داشت: پیام الهی «لا اله الا الله» برگرفته از یک عقیده و ایدئولوژی و یک سبک زندگی ویژه بود و همین حقیقت باعث شد که مواجهه با این عنوان با دو عنوان حق و باطل در تاریخ توصیف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این‌که انتخاب عنوان دهه کرامت برای ایام 10 روزه میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام ابتکاری ویژه و پسندیده است، عنوان داشت: مردم با زیبایی تمام از این دهه استقبال کردند.

امام‌جمعه قم بابیان این‌که در حدیث سلسله الذهب مفهوم و حقیقت «لا اله الا الله» از سوی امام معصوم علیه‌السلام توصیف‌شده است، گفت: امام رضا علیه‌السلام بعدازآن که سند این حدیث گران‌سنگ را به مبدأ اصلی آن منتصب فرمودند حدود و احکام کلمه‌الله «لا اله الا الله» را تبیین فرمودند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که «لا اله الا الله» باید در عمل مؤمن نمایان شود، ابراز داشت: حفظ قرآن نباید صرفاً در حفظ قرآن کریم محدود شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ایمان را نتیجه عمل به آیات قرآن توصیف کرد و گفت: قاری قرآن در ادبیات ثقلین جایگاه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyqaq.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما