جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 66654
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

استقبال از جشنواره سرود رضوی فراتر از انتظار بود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: زمانی که جشنواره موضوعی می‌شود و موضوعی خاص برای جشنواره انتخاب می‌شود، تعداد آثار ارسال نیز کاهش پیدا می‌کند اما استقبال از جشنواره سرود رضوی بسیار خوب و فراتر از حد انتظار بود.
استقبال از جشنواره سرود رضوی فراتر از انتظار بود / ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره
استقبال از جشنواره سرود رضوی فراتر از انتظار بود / ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی سرود رضوی که پیش از ظهر امروز در تالار شهر برگزار شد با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت سرور اظهار کرد: استان قم با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد به خوبی توانست میزبان جشنواره سرود رضوی باشد و خوشبختانه از بسیاری استان‌ها در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ اثر به جشنواره ارسال شد و در نهایت حدود ۲۰ اثر پذیرفته شد و این ۲۰ گروه دیروز در قم اجرا داشتند و امروز ۳ گروه برتر انتخاب می‌شوند و تقدیر و تجلیل از آنها به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: زمانی که جشنواره موضوعی می‌شود و موضوعی خاص برای جشنواره انتخاب می‌شود، تعداد آثار ارسال نیز کاهش پیدا می‌کند اما استقبال از این جشنواره بسیار خوب و فراتر از حد انتظار بود و امیدواریم در سال‌های آینده این جشنواره بخش بانوان نیز داشته باشد؛ همچنین تلاش می‌کنیم در سال‌ها و دوره‌های آینده نقص‌ها و ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده، کیفیت‌ گروه‌ها و اجراها بسیار خوب بود و همین مسئله انتخاب گروه‌های برتر را سخت‌تر کرده بود.

حسینی کاشانی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره سرود رضوی گفت: برای برگزاری این جشنواره افراد و دستگاه‌های بسیار زیادی کمک کردند و از همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و افرادی که ما در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt393.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما