شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 66684
منبع : خبرگزاری مهر
لیگ برتر فوتسال ایران؛

نماینده فوتسال قم همچنان روی خط تساوی است

قم نيوز : ثبت دومین تساوی پی در پی برای تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال ایران سبب شد نماینده قم نتواند خود را به جمع صدرنشینان لیگ برتر فوتسال برساند.
نماینده فوتسال قم همچنان روی خط تساوی است
نماینده فوتسال قم همچنان روی خط تساوی است
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در روزی که پیروزی این تیم می‌توانست سوهان محمد سیما را در امتیاز ۷ با صدرنشینان لیگ برتر فوتسال شریک کند به یک امتیاز بسنده کرد.

تساوی یک بر یک تیم‌های سوهان محمد سیما و مقاومت قرچک در ایستگاه سوم لیگ برتر فوتسال اکنون سبب شده نماینده قم با ۵ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن، تیم ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ایران باشد و در این شرایط رقابت تنگاتنگ بین مدعیان نوید روزهای داغ‌تر برای لیگ فوتسال را می‌دهد.

شاگردان حسین صبوری در روندی رو به رشد قرار دارند و شرایط فنی این تیم حاکی از مسیر صعودی تاکتیکی و بدنی تیم سوهان محمد سیما است اما رقابت بر سر کسب قهرمانی یا قرار گرفتن در بین ۳ تیم برتر جدول بین تیم‌هایی که از نظر سطح فنی به طور تقریبی در شرایطی مشابه قرار دارند، آینده تمامی تیم‌ها را با چالش روبرو می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما با تساوی در قرچک برای دومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند و گرچه شکست نخورد اما ادامه روند از دست دادن امتیازات این تیم را از بالای جدول دور می‌کند و سرخ پوشان شهر قم برای موفقیت در لیگ در بازی‌های خارج از خانه نیز باید به دنبال برد باشند.

با این همه، لیگ در هفته‌های آغازین خود قرار دارد و وضعیت کنونی جدول وضعیتی کاذب است به طوری که نه تیم صدرنشین را می‌توان تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی دانست و نه تیم قعرنشین را گزینه سقوط به دسته پایین قلمداد کرد.

در این شرایط و با نگاهی به سطح فنی تمامی تیم‌ها از یک سو و توان تیمی سوهان محمد سیما می‌توان این تحلیل را داشت که شرایط برای موفقیت تیم سوهان محمد سیما در این فصل از هر زمان دیگری فراهم‌تر است و دانستن قدر این موقعیت به کسب رتبه‌ای تاریخی پس از نایب قهرمانی سال ۹۰ نماینده فوتسال قم در لیگ برتر می‌انجامد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxmem.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما