يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 66746
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به شهروندان است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل میان شهرداری و شورای شهر از عوامل بسیار مهم پیشرفت و توسعه شهری است که در حال حاضر همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد و هدف همه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و توسعه شهر قم است.
همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد/هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به شهروندان است
همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد/هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به شهروندان است
رئیس شورای اسلامی شهر قم:
همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد/هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل میان شهرداری و شورای شهر از عوامل بسیار مهم پیشرفت و توسعه شهری است که در حال حاضر همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد و هدف همه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و توسعه شهر قم است.
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در مراسم افتتاح ۲۶ پروژه منطقه ۴ شهر قم که در مسجد امام حسین(ع) منطقه ۴ برگزار شد، اظهار کرد: این مسئله که گفته می‌شود شهر قم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد یک واقعیتی است که برای همه مردم شهر مشهود است و بدون تردید با مشارکت شهروندان در ابعاد مختلف، این توسعه و پیشرفت سرعت و شتاب بیشتری پیدا می‌کند تا بتوانیم به آنچه که شایسته شهر مقدس قم است، دست پیدا کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: شهر یک موجود زنده است و دائما باید به نیاز‌های شهر پاسخ داده شود و این از وظایف مجموعه مدیریت شهری است.
جلالی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قم تلاش می‌کند تا تمام شهر از خدمات یکسان بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: در بسیاری از شاخص‌ها، منطقه ۴ سرآمد است و امیدواریم که این پیشرفت‌ها در منطقه ۴ به مراتب بیشتر شود اما نباید از دیگر مناطق نیز غافل شویم و باید در راستای عدالت اجتماعی به دیگر مناطق نیز توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: تعامل میان شهرداری و شورای شهر از عوامل بسیار مهم پیشرفت و توسعه شهری است که در حال حاضر همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد و هدف همه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و توسعه شهر قم است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و از لحاظ درآمدی نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته‌ایم اما ما همچنان مسیر پیشرفت و توسعه شهری را با قدرت دنبال می‌کنیم و در شورای پنجم عهد کرد‌ه‌ایم که همواره حامی شهروندان و پشتیبان شهرداری باشیم.
جلالی اظهار کرد: بوستان نرگس یک ظرفیت بزرگ و مهمی است اما از تمام ظرفیت‌ آن اسفاده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که می‌توان این بوستان را به خانواده‌ها اختصاص داد و این کار بسیار خوب و ارزشمندی خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqyaq.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما