دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 66792
منبع : خبرگزاری فارس

اراكي‌ها در قم جشن قهرمان گرفتند / زنگ خطر براي بسكتباليست‌هاي ايثار

قم نيوز : رقابت‌هاي بسكتبال با ويلچر جام كرامت به مناسبت ميلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با قهرماني تيم شهرداري اراك و نايب‌قهرماني ايثار قم به پايان رسيد.
اراكي‌ها در قم جشن قهرمان گرفتند / زنگ خطر براي بسكتباليست‌هاي ايثار
اراكي‌ها در قم جشن قهرمان گرفتند / زنگ خطر براي بسكتباليست‌هاي ايثار
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بسکتبال با ویلچر ایران در سال 1397 میادین برون‌مرزی مهمی هچون رقابت‌های قهرمانی جهان در آلمان و بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را پیش‌رو دارد، تیم‌های باشگاهی این رشته آرام آرام آماده مسابقات فصل جدید لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران می‌شوند.

به همین منظور نقل و انتقالات تیم‌ها جریان دارد و تیم‌های حاضر در دسته‌های مختلف سال 97 لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران علاوه بر تمرینات آماده‌سازی، به بازی‌های تدارکاتی روی آورده‌اند تا بیش از پیش خود را برای حضور در فصل جدید لیگ‌های ایران آماده کنند.

 

رقابت 4 تیم باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران در قم

بر همین اساس چهار تیم از دسته‌های برتر، اول و دوم بسکتبال با ویلچر ایران در شهر مقدس قم در چارچوب تورنمنت چهارجانبه جام کرامت به مصاف یکدیگر رفتند، رقابت‌هایی که بین تیم‌های ایثار قم، هیأت اراک، هیأت شهرری و هیأت البرز در سالن شهید رضائیان قم به انجام رسید و با قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر هیأت اراک به پایان رسید.

این مسابقات به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت و با عنوان جام کرامت به انجام رسید، در حالی که ابتدا دو بازی ضرب‌دری برگزار شد و تیم‌های برنده به مسابقه فینال رفتند و بازنده‌ها در رده‌بندی رقابت کردند.

 

راهیابی ایثار قم و هیأت اراک به دیدار فینال

در بازی‌های نوبت صبح ابتدا تیم بسکتبال با ویلچر هیأت اراک موفق به شکست تیم هیأت البرز شد و در دومین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در حضور علاقمندان به این رشته و طرفداران خود با حساب 58 بر 49 تیم هیأت شهرری را مغلوب کرد تا فینال بین قمی‌ها و اراکی‌ها برگزار شود.

در مرحله پایانی ابتدا دیدار رده‌بندی بین تیم‌های هیأت البرز و شهرری به انجام رسید که البرزی‌ها 38 بر 22 حریف خود را شکست داده و عنوان سوم را کسب کردند اما در دیدار رده‌بندی نتیجه‌ای عجیب رقم خورد و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در خانه خود برابر هیأت اراک تن به شکست داد.

 

شکست شاگردان شهره‌غلامی و جشن قهرمانی اراکی‌ها

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار قم که در حضور طرفداران خودی و مسوولان ورزش قم به دنبال کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت بودند، در اکثر لحظات مسابقه از حریف عقب بودند و همین عقب‌ماندگی در پایان مسابقه کار دست‌شان داد تا نتیجه بازی را 62 بر 57 به تیم هیأت اراک واگذار کردند.

بدین‌ترتیب اراکی‌ها در قم جشن قهرمانی گرفتند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، تا زنگ خطر برای بازیکنان این تیم که مدافع عنوان قهرمانی فصل 1396 لیگ دسته دوم ایران هستند، به صدا درآمده و بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار به خوبی متوجه شوند که در فصل 1397 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور کار چندان آسانی برای تکرار قهرمانی و بازگشت مجدد به لیگ برتر ندارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8aem.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما