سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 66840
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی:

ترامپ خواهان مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است / تشکر از مواضع اخیر رئیس جمهور

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:ترامپ یک آدم دیوانه است که هیچ ثبات شخصیتی ندارد و در حالی که در ظاهر جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند، در پشت صحنه خواهان مذاکره با ایران است.
ترامپ خواهان مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است / تشکر از مواضع اخیر رئیس جمهور
ترامپ خواهان مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است / تشکر از مواضع اخیر رئیس جمهور
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم افتتاح ۲۸ پروژه منطقه ۶ قم که در مسجد حضرت معصومه (س)‌ برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت شهری و همه افرادی که در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند اظهار کرد: ملت بزرگ ایران دارای آزادی و استقلال هستند و دشمنان تلاش می‌کنند که این استقلال را از بین ببرند و کشور را در راستای اهداف خودشان اداره کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای برقراری عدالت و مبارزه با ظلم و ستم قیام کردند افزود: ملت ایران همواره در طول این ۴۰ سال مسیر را درست رفته‌اند و اگر مسؤولان نیز خوب عمل نکرده‌اند اما بازهم مسیر حرکت مردم درست بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر سختی‌ها و مشکلات زیادی به مردم وارد شده است که می‌توانیم با عزم و اراده ملی و استفاده‌ از ظرفیت جوانان این مشکلات را برطرف کنیم و بدون تردید اگر در میدان حضور داشته باشیم، می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز برخی مسؤولان اراده ندارند و نگاهشان به خارج از کشور است؛ مسؤولان باید بدانند که با نگاه به دشمنان و خارجی‌ها مشکلات برطرف نخواهد شد چراکه دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم و همواره علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی از تصمیمات اشتباه که به ویژه در زمینه اقتصادی گرفته شده است، مشکلات بسیار زیادی را برای مردم به وجود آورده است که برخی از این مشکلات به دلیل تصمیمات حزبی و عدم توجه به مردم و منافع ملی بوده است.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما باید بدانند که مسئولان با تمام توان در حال تلاش برای حل مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی مسؤولی باشد که از وضعیت مردم خبر ندارد افزود: مردم باید به این نتیجه برسند که مسؤولان با تمام توان تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند، البته در حال حاضر نیز مسؤولانی وجود دارند که شبانه‌روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور سرمایه‌دار و ثروتمندی است؛ همچنین جوانان بسیار خوبی داریم و می‌توانیم در مقابل آمریکا و دشمنان ایستادگی کنیم.

وی عنوان کرد: ترامپ یک آدم دیوانه است که هیچ ثبات شخصیتی ندارد و در حالی که در ظاهر جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند، در پشت صحنه خواهان مذاکره با ایران است.

وی ضمن تشکر از موضع اخیر رئیس جمهور و حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند و همواره از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که مردم نسبت به کشور احساس مسؤولیت می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه مجلس دفاع از عزت و کرامت کشور و مردم است گفت: در حال حاضر علی رغم مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد اقدامات بسیار خوبی در قم در حال انجام است و چرخ توسعه و پیشرفت قم همواره در حال حرکت است و متوقف نشده است؛ آنچه که در مجموعه مدیریت شهری با دست خالی انجام می‌شود مصداق کامل شعار «ما می‌توانیم» است.

امیرآبادی فراهانی در پایان به برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم تأکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد در منطقه ۶ نیاز به احداث بوستان بانوان است و امیدواریم که مجموعه مدیریت شهری به این مسئله توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzj09.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما