يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 6687
در لیگ دوازدهم باشگاه های کشور صورت می گیرد؛

حضور ویسی در پیکان تهران

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم، هدایت تیم فوتبال پیکان تهران در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفت.
حضور ویسی در پیکان تهران
به گزارش قم نیوز، جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه و دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز پایانی همکاری عبدالله ویسی با تیم فوتبال صبای قم بود.

ویسی در مدت زمان حضورش در تیم فوتبال صبای قم که از هفته پانزدهم مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا هفته سی و چهارم یازدهمین دوره این رقابت‌ها بود، عنوان دهم لیگ دهم و مقام چهارم لیگ یازدهم را با صبای قم به دست آورد.

ویسی در یک سال و نیم حضورش در تیم فوتبال صبای قم منشأ خدمات ارزنده‌ای به این تیم و فوتبال قم شد. این مربی بازیکنان ناآشنایی از لیگ‌های دسته اول و دوم جام آزادگان را به تیم صبا آورد و فوتبال ایران را مورد تاثیر قدرت صبا در لیگ یازدهم قرار داد.

از سوی دیگر عبدالله ویسی در لیگ‌های دهم و یازدهم فوتبال کشور، نخستین بار به بازیکنان قمی در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم میدان داد و چهره‌هایی نظیر مسعود کشوری، محمد عرب خراسانی، علی استواری، یاسر کرمی، محسن کرمی و سید مجتبی مبینی‌پور را که از فوتبالیست‌های قمی هستند به فوتبال کشور معرفی کرد.

سرمربی صبای قم بعد از نتایج خیره کننده‌ای که در لیگ یازدهم با این تیم گرفت و صبا را که خیلی‌ها تصور می‌کردند به یک تیم ته جدولی تبدیل شود و نتواند خود را در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول رده بندی قرار دهد، در مدت ۳۴ هفته در بین چهار تیم بالای جدول قرار داد و این تیم را برای سومین بار در تاریخ فعالیت باشگاه صبا به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برد.

ویسی بعد از پایان دیدار تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز که با تساوی بدون گل به پایان رسید و حکم به صعود صبای قم به لیگ قهرمانان آسیا داد تصریح کرد: من چندین هفته قبل از پایان لیگ به مسوولان باشگاه گفته بودم که قصد رفتن از صبا را دارم اما به صورت جدی در هیچ رسانه‌ای در این خصوص صحبت نکردم تا فصل را با صبا تمام کنم.

وی ادامه داد: از اینکه در مدت یک سال و نیم حضور در قم مورد محبت و دلسوزی مردم و مسوولان این استان بودم و به من به عنوان یک مربی جوان اعتماد شد، بی‌نهایت سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم توانسته باشم پاسخ اعتماد مسوولان و مردم قم را بدهم.

ویسی در پاسخ به اینکه در لیگ دوازدهم در کدام تیم مربیگری خواهد کرد، عنوان داشت: بعد از قطعی شدن صعود پیکان تهران به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با مسوولان این باشگاه مذاکراتی داشتم که تقریبا در حال نهایی شدن است و در لیگ دوازدهم در پیکان خواهم بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.vaqct1aqybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما