چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 66887
منبع : خبرگزاری فارس

رئیس جدید بیمارستان شهدا قم منصوب شد

قم نيوز : با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر وحید دامن پاک به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی شهدا قم منصوب شد.
رئیس جدید بیمارستان شهدا قم منصوب شد
رئیس جدید بیمارستان شهدا قم منصوب شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر شیدائیان رئیس سابق مرکز درمانی شهدا گفت: تلاش های گسترده ای در راستای بهره برداری و دایر شدن بیمارستان انجام شده که جا دارد از زحمات همه عزیزان قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: با همه مشکلاتی که وجود داشت اما اجازه داده نشد که خدمات رسانی درمانی به مردم مختل شود که قدردان زحمات و تلاش های همگان هستیم و امیدواریم که با تلاشی که مسئولان امر انجام می دهند، هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین به فعالیت بیمارستان الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: این بیمارستان سال ها با حمایت واقف محترم فعالیت کرد اما به دلیل فقدان استانداردهای لازم و عدم امکان بازسازی و بهسازی آن طبق نظر فنی کارشناسان مربوطه، تعطیل و خدمات بیمارستانی به بیمارستان شهدا قم منتقل شد.

ایرانی خواه با بیان اینکه بیمارستان شهدا در خدمت مردم نیروگاه است ابراز کرد: هیچ گاه نام حضرت زهرا(س) از آن مرکز جدا نشده و پایگاه اورژانس 115 قم در آنجا فعال بوده و طی هفته های آینده درمانگاه بیمارستان هم دایر می شود.

دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر شیدائیان و آرزوی موفقیت برای دکتر دامن پاک گفت: انتظار است این مرکز فعالانه برنامه ها را دنبال کرده و در خدمت همشهریان باشد.

وی بیان کرد: بیمارستان شهدا دارای ظرفیت های بسیاری است که باید از تمام این ظرفیت ها استفاده کنیم و بخش های جدید بیمارستان نیز راه اندازی شود.

در پایان این مراسم از خدمات دکتر شیدائیان با اهدا لوحی تقدیر و دکتر دامن پاک به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدا قم معرفی شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefv8p.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما