چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 66920
به مناسبت ایام دهه کرامت انجام شد:

برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از سوی حرم مطهر حضرت معصومه (س)

قم نيوز : همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوع نمایشگاهی از سوی حرم مطهر برپا گردید که با استقبال گسترده زائران و مجاوران روبرو شد.
برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از سوی حرم مطهر حضرت معصومه (س)
برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی از سوی حرم مطهر حضرت معصومه (س)
به گزارش قم نیوز نمایشگاه بهشت بانو که در ایام دهه کرامت در صحن جامع فاطمی (س) برپاشده و با غرفه‌های کودک، نوجوان و خردسال، عکاس‌خانه با عنوان پسران علوی؛ دختران فاطمی، مشاوره خانواده، احکام ویژه برادران و خواهران، معرفی امامزادگان شاخص استان قم و مشق کرامت پذیرای علاقه‌مندان در ایام دهه کرامت بود.

همچنین نمایشگاه حریم حرم با 8 غرفه که به بررسی ابعاد مختلف زندگانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام پرداخته است در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر نیز برپا بود.

گفتنی است: نمایشگاه خدمت کریمانه در صحن حضرت صاحب الزمان (عج) در قالب 15 تابلو میزبان علاقه‌مندان بود و نمایشگاه نقش عرش نیز در نگارستان اشراق با 40 تابلو به‌صورت عکس و تابلوهای متن محور با موضوع حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در ایام دهه کرامت بازدید عمومی گسترده‌ای را تجربه کرد.

خاطرنشان می‌شود: نمایشگاه حریم حرم به‌صورت دائمی در تمامی ایام سال صبح‌ها از ساعت 10 لغایت 13 و عصرها 18 لغایت 22 میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxoqe.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما