> ۲۵ پروژه در پردیسان افتتاح شد | قم نیوز
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 66949

۲۵ پروژه در پردیسان افتتاح شد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: منطقه پردیسان به‌عنوان شهری جوان نیازمند برنامه‌ای کارآمد برای رفع نیازهایش است.
۲۵ پروژه در پردیسان افتتاح شد
۲۵ پروژه در پردیسان افتتاح شد
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ‌در مراسم افتتاح 25 پروژه منطقه 8 قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد با اشاره به نیازهای منطقه پردیسان به‌عنوان یک شهر تازه تأسیس اظهار داشت: منطقه پردیسان به‌عنوان شهری جوان نیازمند برنامه‌ای کارآمد برای رفع نیازهایش است.

وی به افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: بلوار آیت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه پردیسان و بلوار غدیر را حل کرده اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید هر چه سریع‌تر بلوار زائر نیز تکمیل‌شده و در کنار بلوار غدیر و بلوار آیت‌الله بروجردی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم لزوم توجه به مسائل فرهنگی و پیوست‌های فرهنگی هر پروژه را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری نگاهی جامع به مسائل شهر بوده و پردیسان با توجه به کمبودها و مشکلاتی که دران وجود دارد نیاز توجه بیشتری از سوی مدیران در همه حوزه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه پردیسان باید به مرحله‌ای از خودکفایی برسد که بتواند نیازهای خودش را برطرف کرده و مدیران با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ارائه امکانات لازم در منطقه پردیسان باید در جهت کسب رضایت مردم گام‌های مؤثری را بردارند.

جلالی تأکید کرد: مدیران شهری باوجود مشکلات اقتصادی که کشور و استان قم با آن روبه‌رو است، تلاش می‌کنند توسعه و پیشرفت قم متوقف نشده و در جهت رضایت شهروندان گام بردارند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdnn09.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما