پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 66975
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

کاهش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 26 درجه و 45 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با بیان ینکه فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 25 درجه و 44 درجه است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 24 درجه و 44 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: سردترین و گرم ترین نقاط استان در طول 24 ساعت گذشته به ترتیب شهر قم با 26 درجه و منطقه کوه سفید با 45 درجه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم در 24 ساعت گذشته به ترتیب 26 درجه و 45 درجه است، همچنین در این مدت بیشترین ساعت وزش باد در این شهر 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpoqe.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما