شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 67012
منبع : ایسنا

رفتار مسئولانه در مقابل آسیب‌های اجتماعی از الزامات زندگی جمعی است

قم نيوز : دبیر سازمان مردم نهاد "پرتو آرامش زندگی"، با بیان اینکه ارج نهادن به کارکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، جامعه ای بانشاط و پویا را در پی دارد، دغدغه‌مندی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را انگیزه اصلی برای تاسیس سمن پرتو آرامش زندگی عنوان کرد.
رفتار مسئولانه در مقابل آسیب‌های اجتماعی از الزامات زندگی جمعی است
رفتار مسئولانه در مقابل آسیب‌های اجتماعی از الزامات زندگی جمعی است
رفتار مسئولانه در مقابل آسیب‌های اجتماعی از الزامات زندگی جمعی است


دبیر سازمان مردم نهاد "پرتو آرامش زندگی"، با بیان اینکه ارج نهادن به کارکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، جامعه ای بانشاط و پویا را در پی دارد، دغدغه‌مندی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را انگیزه اصلی برای تاسیس سمن پرتو آرامش زندگی عنوان کرد.

حسین ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، در خصوص اهداف تاسیس سازمان مردم نهاد "پرتو آرامش زندگی" عنوان کرد: مسئولیت‌پذیری اجتماعی می‌تواند نشانه‌ای از سلامت روان تلقی شود، افراد غیر مسئول نه برای خود ارزش قائل هستند و نه برای سایر افراد جامعه، و این امر موجب می‌گردد خود را رنج دهند یا دیگران را آزرده خاطر نمایند.

ملکی ادامه داد: تمرکز، پرداختن و ارج نهادن به کارکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، جامعه ای بانشاط و پویا را در پی دارد و رفتار مسئولانه در مقابل معضلات و آسیب‌های اجتماعی از الزامات زندگی جمعی بشمار می‌رود؛ از این رو دغدغه‌مندی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انگیزه اصلی برای تاسیس سازمان مردم نهاد پرتو آرامش زندگی شد.

وی با بیان اینکه سازمان مردم نهاد "پرتو آرامش زندگی" در زمینه‌ی اجتماعی با محور فعالیت سلامت اجتماعی و روانی و فعالیت تخصصی سلامت اجتماعی از وزارت ورزش و جوانان اخذ مجوز کرده است، عنوان کرد: این سمن در صدد است به سامان‌دهی و توانمندسازی مناطق حاشیه‌ای، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات رفتاری از قبیل اعتیاد ، طلاق، کودک آزاری، ایدز و .. بپردازد.

دبیر سمن پرتو آرامش زندگی افزود: توانمندسازی عموم افراد جامعه از طریق آگاهی و بینش افزایی با برنامه‌ و شیوه‌های متنوع از جمله برگزاری کارگاه، سمینار و همایش از فعالیت‌های سمن خواهد بود، افزون بر آن هدف دیگر تدین محتوا مانند بروشور، کتابچه و نشریه است، از اهداف عملیاتی این سازمان مردم نهاد ارتقا و توانمند ساختن افراد با تحصیلات و حوزه کاری مرتبط به وسیله نشست و سایر محافل علمی پژوهشی با رویکرد سلامت اجتماعی است.

 انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf0xdv.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما