دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 67118
منبع : خبرگزاری تسنیم
امیرآبادی:

مدیران ناکارآمد باید از قم بروند

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید براینکه مدیرانی که عملکرد خوبی نداشته باید از قم بروند، گفت: در عزل و نصب مدیری دخالت ندارم ولی از وزرا خواسته‌ام مدیرانی انقلابی، جهادگر، دغدغه‌مند، بدون حاشیه و کارکن را برای قم انتخاب کنند.
مدیران ناکارآمد باید از قم بروند
مدیران ناکارآمد باید از قم بروند
به گرازش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به عدم دخالت در انتصابات استانی اظهار داشت: عزل و انتصابات در اختیار دولت بوده و نمایندگان باید نظارت بر عملکرد دولت و مدیران استانی داشته باشند و ما با تشکیل کارگروه‌هایی عملکرد مدیران استانی را رصد و ارزیابی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران در قم عملکرد مناسبی نداشته و ما به وزرای مربوطه گزارشات آنان را داده‌ایم، ابراز کرد: بنده در عزل و نصب مدیری دخالت ندارم ولی از وزرا خواسته‌ام مدیرانی انقلابی، جهادگر، دغدغه‌مند، بدون حاشیه و کارکن را برای قم انتخاب کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید براینکه مدیرانی که عملکرد خوبی نداشته باید از قم بروند ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند مدیران باید بومی باشند تفکر غلطی است و باید از هر مدیری که دغدغه مردم و حل مشکلات، با سواد و متخصص بوده حمایت شود.

وی با اشاره به عدم شکل‌گیری با نظم مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: چند جلسه مجمع نمایندگان استان در دوره فعلی مجلس برگزار شده ولی به علت مشغله بالای آقای لاریجانی رئیس مجلس نتوانستیم این جلسات را مرتبط برگزار کنیم.

امیرآبادی موضوع منوریل قم را مدنظر قرار داد و گفت: در زمانی که در شورا بودیم به دنبال مترو بودیم که دولت خط B قطار شهری قم را تبدیل به منوریل کرد و 70 میلیارد تومان هم برای آن در نظر گرفت، ولی با روی کار آمدن دولت دوازدهم آن‌ها اعتقادی به منوریل نداشته و به این حالت رها شده است.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره منوریل مربوط به شورای قطار شهری استان و شورای شهر است، تصریح کرد: ما نمایندگان نقشی در ادامه آن نداریم ولی خواهان اتمام آن هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه نیز خاطرنشان کرد: فرودگاه قم بدون مجوز شروع شد و با شکایت در کمیسیون اصل 90 مجلس مجوز آن گرفته شد و هم‌اکنون دادگستری استان اقدامات و احکامی صادر کرده است و مسئولان استان به دنبال سرمایه‌گذاری جدید برای آن هستند.

وی با تأکید براینکه شاید فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان واگذار شود، اظهار داشت: اخیراً از وزیر کشور پیگیر سرنوشت سرمایه‌گذاران فرودگاه بودم و از وزیر کشور خواستم وضعیت آنان تعیین تکلیف شود.

امیرآبادی وجود کارگاه‌های سرب در استان را موردتوجه قرار داد و افزود: از بحث سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد و ما با وجود کارگاه‌های سرب در قم مخالفیم مگر اینکه محیط‌زیست عدم وجود مشکلات زیست‌محیطی انسانی، طبیعت و حیوانات آن را تأیید کند.

وی با انتقاد از وجود پارتی‌بازی در موضوع سرب را مدنظر قرار داد و گفت: اینکه بخواهند به عده‌ای سرب داده و به برخی ندهند سکوت نخواهیم کرد و اگر قرار به جمع‌آوری بوده باید برای همه جمع شود نه اینکه سلیقه‌ای برخورد شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طورکلی باید کارگاه‌های سرب در قم جمع‌آوری شود و اگر هم مافیایی هم در این زمینه وجود دارد باید با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc4sqe.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما