دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 67125
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم:

پیشرفت 95 درصدی پروژه‌ سرمایه‌گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از پیشرفت 95 درصدی پروژه‌ سرمایه‌گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی خبر داد.
پیشرفت 95 درصدی پروژه‌ سرمایه‌گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی
پیشرفت 95 درصدی پروژه‌ سرمایه‌گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه منطقه یک با وسعت هزار و 450 هکتار، در شرق قم واقع شده است، اظهار کرد: این منطقه 11 درصد مساحت شهر قم را شامل می‌شود که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد، منطقه یک از نظر سرانه‌ جمعیتی در بین مناطق هشتگاه رتبه سوم و از لحاظ وسعت رتبه چهارم را دارد.
شهردار منطقه یک قم با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه یک با توجه به وجود اماکن متعدد مذهبی، تاریخی، فرهنگی و وجود بقاع امامزادگان اهمیت ویژه‌ای در شهر داشته و بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص)، محتشم کاشانی، شهید روحانی و... پتانسیل‌های خوبی از لحاظ سرمایه‌گذاری برای آن ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: قرارگیری در مجاورت منطقه مرکزی شهر قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، کمربندی امام علی(ع) و بافت قدیمی شهر یکی از ظرفیت‌های ویژه‌ این منطقه است که به همین خاطر تراکم جمعیتی زیادی را در آن ایجاد کرده و موجب شده ظرفیت‌های ویژه‌ای در آن به وجود آید.
اصفهانیان مقدم با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه یک در حال انجام است، گفت: از جمله این پروژه‌ها، پروژه سرمایه‌گذاری بلوک D بلوار شهید روحانی است که بیش از 95 درصد پیشرفت داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی احداث هتل‌های 5 ستاره در بلوار پیامبر اعظم(ص)، پارکینگ طبقاتی در تقاطع بلوار عماریاسر را از جمله پروژه‌های ویژه سرمایه‌گذاری منطقه عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه با تکیه بر ظرفیت‌های ویژه خود، پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcam6ni.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما