?>?> تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای ارتـقاء ورزش همـگانی | قم نیوز
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 67126
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای ارتـقاء ورزش همـگانی

قم نيوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از تلاش های این سازمان برای ارتقاء ورزش همگانی در سطح بوستان‌ها خبر داد.
تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای ارتـقاء ورزش همـگانی
تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای ارتـقاء ورزش همـگانی
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که به ریاست سیدمهدی صادقی استاندار قم در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، طی چند سال اخیر تعاملات مناسبی با دستگاه‌های ورزشی استان داشته‌، اما طبیعتاً موانعی نیز در راه این تعاملات وجود داشته است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: 15 پایگاه‌ ورزش صبحگاهی برای بانوان توسط شهرداری قم تعبیه‌شده که برای این امر، از شهروندان هیچ هزینه‌ای توسط شهرداری دریافت نشده است.
رفیعی ابراز کرد: برای پرداخت بودجه تمامی دستگاه‌ها برای ترویج ورزش‌های همگانی، هر دستگاه موظف است که یک درصد به اداره کل ورزش و جوانان پرداخت کند، اما یک درصد بودجه برای شهرداری یک رقم کلانی است که باید این قانون اصلاح شود.
وی مطرح کرد: برای ورزش بانوان، مکان‌های موجود محصور بوده و مخصوص بانوان است، همچنین هشت سالن سرپوشیده در هشت منطقه استان، در حال احداث بوده که تا آخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb08b0.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما