کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییرات در فرماندهی انتظامی قم: مجتبایی می‌رود، آقاخانی می‌آید

13 مرداد 1397 ساعت 9:05

فرمانده محبوب انتظامی قم، سردار کاظم مجتبایی پس از ۶ سال از قم می‌رود و عبدالرضا آقاخانی، فرمانده سابق انتظامی اصفهان به قم می‌آید.


به گزارش قم نیوز یک مدیر دیگر از اصفهان برای تصدی پستی کلیدی به قم می‌آید.

سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان که سال ۹۶ جای خود را به سردار عبدالرضا معصوم بیگی داده بود، فردا، یکشنبه، 14 مرداد 1397، به عنوان فرمانده جدید انتظامی قم معارفه می‌شود.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده فعلی انتظامی استان قم از سال 1391 در قم به انجام خدمت مشغول بود و استان قم در دوران ۶ ساله تصدی وی، شاهد امنیت و آرامش بود. مجتبایی اصلیت دزفولی داشت و از رزمندگان زمان جنگ بود و آرامش و خونسردی وی در مقابله با مسائل مختلف زبانزد خاص و عام است.

همکار قدیمی شهردار اصفهانی قم
عبدالرضا آقاخانی، فرمانده سابق انتظامی اصفهان، از سال 1391 در پست فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشغول به کار بود و سابقه همکاری ۴ ساله با شهرداری فعلی قم را در کارنامه خود دارد. از این رو می‌توان گفت انتساب وی نوعی امتیاز برای شهردار اصفهانی قم به حساب می‌آید.

در آخرین نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار روز شنبه 14 مردادماه 96 برگزار کرد در پاسخ به سؤالی در رابطه با شایعات رفتن وی از سمت فعلی خود، پیش از این گفته بود: این سؤال نیست و تهدید است!

در آن زمان آقاخانی اولویت اول خود را بازنشستگی عنوان کرده بود اما با تصویب قانون جدید بازنشستگی، که نیروهای مسلح را از شمول سن خارج می‌کند، وی همچنان می‌تواند در ناجا خدمت کند.

کارنامه آقاخانی در اصفهان به نوشته رسانه‌ها مثبت است اما نکته مهم در کارنامه وی، پرونده اسید پاشی در اصفهان است که سرانجام آن مشخص نشد و نحوه ارتباط ناجا با رسانه‌ها نیز در آن پرونده همچنان مورد انتقاد است. آقاخانی در نشستی خبری از به نتیجه رسیدن حتمی این پرونده سخن گفته بود اما اخیرا اعلام شد که این پرونده به نتیجه نرسیده است.

قم نیوز ضمن آرزوی موفقیت برای سردار کاظم مجتبایی و تبریک به فرمانده جدید، از نزدیک ناظر فعالیت‌های ناجا در دوران فرماندهی سردار عبدالرضا آقاخانی به ویژه رابطه و پاسخ‌گویی وی به رسانه‌ها بوده و به مردم شریف قم گزارش خواهد داد.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 67331

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67331/تغییرات-فرماندهی-انتظامی-قم-مجتبایی-می-رود-آقاخانی-می-آید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir